Az AVC Revo piackutató intézet által novemberben kiadott “Global TV Brand Shipment Monthly Data Report” kutatás szerint a Hisense még „csak” a második helyen állt világpiacon a tv eladások terén. A piackutató legfrissebb, idén februári adatai szerint viszont a kínai gyártó volumene 2022 decemberében elérte a 2,326 millió darabot, ezzel minden versenytársát megelőzve az első helyre került. A teljes tavalyi év egészét tekintve 2022-ben a Hisense 24,419 millió televíziót szállított, ami 12,06 %-os piacrészt és a világranglista második helyét jelentette a cég számára. A mennyiségnövekedés különösen jelentős volt Európában, Japánban és a feltörekvő piacokon, de a vállalat tengerentúli szállítása is 12,2%-kal nőtt 2022-ben éves szinten.
Már elérhető a MAX a VIDAA platformon is
A VIDAA, okostévé platform szeptemberben jelentette be a Warner Bros. Discovery's Max-szal kötött partnerségét, amelynek köszönhetően a felhasználók...