Felért a csúcsra a Hisense

2023. március 21.

Az AVC Revo piackutató intézet által novemberben kiadott  “Global TV Brand Shipment Monthly Data Report” kutatás szerint a Hisense még „csak” a második helyen állt világpiacon a tv eladások terén. A piackutató legfrissebb, idén februári adatai szerint viszont a kínai gyártó volumene 2022 decemberében elérte a 2,326 millió darabot, ezzel minden versenytársát megelőzve az első helyre került. A teljes tavalyi év egészét tekintve 2022-ben a Hisense 24,419 millió televíziót szállított, ami 12,06 %-os piacrészt és a világranglista második helyét jelentette a cég számára. A mennyiségnövekedés különösen jelentős volt Európában, Japánban és a feltörekvő piacokon, de a vállalat tengerentúli szállítása is 12,2%-kal nőtt 2022-ben éves szinten.

További híreink

Samsung a top 5-ben

Samsung a top 5-ben

A Samsungot az ötödik egymást követő évben választotta a világ legjobb öt márkája közé az Interbrand. A nemzetközileg is elismert márkatanácsadó...

A csomagolás értéke

A csomagolás értéke

Az Electrolux Csoport legújabb csomagolástervezése „Red Dot: Best of the Best” díjat nyert. Az vállalat tervezőcsapata azzal a céllal látott...

A negyedik

A negyedik

Új üzletet nyitott az Alza szeptember végén, Budapesten. A kereskedő negyedik magyarországi boltja a főváros 11. kerületben található, ezzel az Alza...

Árösszehasonlító jubileum

Árösszehasonlító jubileum

Október elején ünnepelte 5. születésnapját az európai e-kereskedelem egyik meghatározó platformja, a Heureka Group. A 2019-ben alapított cégcsoport...

A PwC lett a GKID tulajdonosa

A PwC lett a GKID tulajdonosa

A GKID megállapodást kötött a PwC-vel, melynek értelmében a PricewaterhouseCoopers Magyarország Kft. 100%-os tulajdonrészt szerzett a GKID Research...

További rovatainkból:

Share This