Felért a csúcsra a Hisense

2023. március 21.

Az AVC Revo piackutató intézet által novemberben kiadott  “Global TV Brand Shipment Monthly Data Report” kutatás szerint a Hisense még „csak” a második helyen állt világpiacon a tv eladások terén. A piackutató legfrissebb, idén februári adatai szerint viszont a kínai gyártó volumene 2022 decemberében elérte a 2,326 millió darabot, ezzel minden versenytársát megelőzve az első helyre került. A teljes tavalyi év egészét tekintve 2022-ben a Hisense 24,419 millió televíziót szállított, ami 12,06 %-os piacrészt és a világranglista második helyét jelentette a cég számára. A mennyiségnövekedés különösen jelentős volt Európában, Japánban és a feltörekvő piacokon, de a vállalat tengerentúli szállítása is 12,2%-kal nőtt 2022-ben éves szinten.

További híreink

Ambiciózus terveket sző az Elica

Ambiciózus terveket sző az Elica

Az Elica az idei EuroCucina kapcsán hivatalosan is bejelentette, hogy vezető szerepet kíván játszani a sütés-főzés kategória globális piacán. Az...

Csomagolás nélkül

Csomagolás nélkül

Az Alza.hu webáruház „Csomagolás nélkül” kezdeményezésének célja a felesleges csomagolóanyagok kiiktatása a logisztikai folyamatokból. A vállalatnál...

Tovább dübörög a streaming itthon

Tovább dübörög a streaming itthon

2023-ban is folytatódott a lekérhető filmszolgáltatások (streaming) használatának előretörése Magyarországon.A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság...

Sikeres első negyedévet zárt az LG

Sikeres első negyedévet zárt az LG

Az LG Electronics Inc. (LG) 2024 első negyedévében 21,09 ezer milliárd dél-koreai von konszolidált árbevételt és 1,33 ezer milliárd von működési...

Elfogadták

Elfogadták

Az Európai Parlament idén április 23-án elfogadta azokat az új szabályokat (ESPR), amelyek az EU-ban forgalmazott termékek újrafelhasználhatóságát,...

További rovatainkból:

Share This