Felért a csúcsra a Hisense

2023. március 21.

Az AVC Revo piackutató intézet által novemberben kiadott  “Global TV Brand Shipment Monthly Data Report” kutatás szerint a Hisense még „csak” a második helyen állt világpiacon a tv eladások terén. A piackutató legfrissebb, idén februári adatai szerint viszont a kínai gyártó volumene 2022 decemberében elérte a 2,326 millió darabot, ezzel minden versenytársát megelőzve az első helyre került. A teljes tavalyi év egészét tekintve 2022-ben a Hisense 24,419 millió televíziót szállított, ami 12,06 %-os piacrészt és a világranglista második helyét jelentette a cég számára. A mennyiségnövekedés különösen jelentős volt Európában, Japánban és a feltörekvő piacokon, de a vállalat tengerentúli szállítása is 12,2%-kal nőtt 2022-ben éves szinten.

További híreink

Az összekapcsolhatóságé a jövő

Az összekapcsolhatóságé a jövő

A tizenkét európai országban, több mint 12.000 résztvevő bevonásával, a BSH megbízásából végzett reprezentatív felmérés szerint a...

Kávéfőzőt is készít már az LG

Kávéfőzőt is készít már az LG

Az LG marketingplatformja az LG Labs jegyzi a márka első kávéfőzőjét, a DUOBO-t. A készüléket az Apollo 11 első holdraszállásának évfordulóján...

Kedvező kilátások a MediaMarkt-nál

Kedvező kilátások a MediaMarkt-nál

A Ceconomy AG , a Mediamarkt Saturn anyavállalata közzétette a harmadik pénzügyi negyedévre (április-június) vonatkozó adatokat, az 1026 üzletében...

További rovatainkból:

Share This