A hibiszkusz az év színe idén

2023. március 29.
Caso vízadagoló

1955-ben az amerikai KitchenAid volt az első olyan cég a világon, amely élénk színű konyhai robotgépet kínált. Azóta pedig a márka minden évben bemutatja az év színét, amely 2023-ban a hibiszkusz lett, a tavalyelőtti méz- és a tavalyi céklaszínek után. A színválasztás nem hasraütés-szerűen történik. Egyrészt a globális trendek és kultúra alakulása befolyásolja, másrészt pedig a színek által nyújtott inspirációhoz kapcsolódik. A rózsaszín az elmúlt években igen népszerű volt, élénkebb, merészebb változata, a hibiszkusz, pedig a mai művészetben, dizájnban és popkultúrában megjelenő energiadús árnyalatokat tükrözi. A hibiszkuszt a trópusi virágok királynőjének tartják. Mutatós fényes virágaival vonzza a pillangókat és a kolibriket. A KitchenAid szerint a hibiszkusz a konyhába is új barátokat vonz, ami új közös szenvedélyek, stílusok és receptek alapjául szolgál. Ugyanakkor ez az energia erőteljes inspirációt is eredményez, amely váratlan kapcsolatokat teremt a színek, minták és textúrák között. Na és persze a hibiszkusz a konyhapulton kitűnik, akárcsak a természetben.

További híreink

Az összekapcsolhatóságé a jövő

Az összekapcsolhatóságé a jövő

A tizenkét európai országban, több mint 12.000 résztvevő bevonásával, a BSH megbízásából végzett reprezentatív felmérés szerint a...

Kávéfőzőt is készít már az LG

Kávéfőzőt is készít már az LG

Az LG marketingplatformja az LG Labs jegyzi a márka első kávéfőzőjét, a DUOBO-t. A készüléket az Apollo 11 első holdraszállásának évfordulóján...

Kedvező kilátások a MediaMarkt-nál

Kedvező kilátások a MediaMarkt-nál

A Ceconomy AG , a Mediamarkt Saturn anyavállalata közzétette a harmadik pénzügyi negyedévre (április-június) vonatkozó adatokat, az 1026 üzletében...

További rovatainkból:

Share This