A hibiszkusz az év színe idén

2023. március 29.
Caso vízadagoló

1955-ben az amerikai KitchenAid volt az első olyan cég a világon, amely élénk színű konyhai robotgépet kínált. Azóta pedig a márka minden évben bemutatja az év színét, amely 2023-ban a hibiszkusz lett, a tavalyelőtti méz- és a tavalyi céklaszínek után. A színválasztás nem hasraütés-szerűen történik. Egyrészt a globális trendek és kultúra alakulása befolyásolja, másrészt pedig a színek által nyújtott inspirációhoz kapcsolódik. A rózsaszín az elmúlt években igen népszerű volt, élénkebb, merészebb változata, a hibiszkusz, pedig a mai művészetben, dizájnban és popkultúrában megjelenő energiadús árnyalatokat tükrözi. A hibiszkuszt a trópusi virágok királynőjének tartják. Mutatós fényes virágaival vonzza a pillangókat és a kolibriket. A KitchenAid szerint a hibiszkusz a konyhába is új barátokat vonz, ami új közös szenvedélyek, stílusok és receptek alapjául szolgál. Ugyanakkor ez az energia erőteljes inspirációt is eredményez, amely váratlan kapcsolatokat teremt a színek, minták és textúrák között. Na és persze a hibiszkusz a konyhapulton kitűnik, akárcsak a természetben.

További híreink

Veszélyben a gáztűzhelyek

Veszélyben a gáztűzhelyek

Októberben jelent meg az Universitat Jaume I egyetem által készített tanulmány, amely a gázsütés okozta beltéri levegőszennyezés egészségügyi...

Kompakt és halk

Kompakt és halk

Az új dizájnt képviselő Caso AirFry 6.0 forrólevegős sütő kompakt, helytakarékos mérete ellenére meglehetősen nagy kapacitást kínál. A 280x280x390mm...

Indul a Samsung előfizetési program

Indul a Samsung előfizetési program

Decembertől a Samsung is azon márkák sorát gyarapítja, amelyek nem csak értékesítik termékeiket, de bérlési opciót is kínálnak azokra. A Dél-...

Terméktörténet a gépek mellé

Terméktörténet a gépek mellé

A Fnac-Darty csoport 4000 olyan felújított háztartási gépet árul, amelyeket a cég a 2024-es párizsi olimpiai és paralimpiai játékok támogatójaként...

További rovatainkból:

Share This