Amerikában terjeszkedik a Miele

2023. május 03.
Rejtett ízeK

A Miele Csoport növekedésének motorját az a sütés-főzés üzletág jelenti, amely legutóbb 13 százalékos növekedéssel 1,1 milliárd eurós árbevételt ért el. A cég számára pedig Németország után az Egyesült Államok jelenti a legnagyobb piacot, ahol az elmúlt évek jelentős növekedése mellett is további potenciált látnak a vállalat vezetői. Éppen ezért logikus lépésnek tűnik a gyártókapacitás tengerentúli bővítése, amely nemcsak a szállítási időt csökkentheti 10 hétről néhány napra, de a környezetet is kíméli. A vállalat március végén pedig be is jelentette egy új üzem létrehozását az Egyesült Államokban, amelyből USA, Kanada és Mexikó piacait szolgálja majd ki. A pontos helyszínről az elkövetkező hónapokban születik döntés. A tervek szerint a gyártás 2024 végén indul, és kifejezetten Észak-Amerika igényeire tervezett modellek készülnek majd a gyárban. A CO2-kibocsátás csökkentése érdekében a beszállítói alkatrészek többsége pedig az USA-ból származik majd. Az új üzemmel együtt a Miele nemzetközi termelési hálózata 16 üzemre bővül majd.

További híreink

Tisztaság a Kärchertől

A Kärcher nemrég bemutatta VCH 4 UVClean nevű matractisztítóját, amely újszerű megoldást kínál a matracokban található allergének, baktériumok és...

Új kávégépek a Jurától

A Jura négy új kávégépet is bemutatott. A második generációs Z10 ötvenegy specialitást kínál, a két precíziós őrlővel ellátott J10 ikergép különböző...

Forradalmi újítás a bőrápolásban

A Shark bemutatta CryoGlow néven első bőrápolási termékét – egy LED-es arcmaszkot. A maszk integrált hűtéssel rendelkezik a szemkörnyéken, és egyben...

Papírszerű élmény a TCL-től

A TCL NXTPAPER 11 Plus nevű táblagépe a fókuszált, tudatos képernyőhasználatot támogatja – ideális diákoknak, művészeknek vagy jegyzetelőknek, akik...

Porszívótól a luxusautóig

A porszívóról ismert kínai gyártó, a Dreame bejelentette, hogy Dreame Auto néven belép a teljesen elektromos luxusautó piacra, az első modell...

Új trend az európai mosási szokásokban

Az Electrolux nemrég végzett kutatásából – az immár ötödik éve publikált „Igazság a ruhaápolásról” – kiderült, hogy Európa-szerte egyre gyakoribb a...

További rovatainkból:

Share This
rededitions
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Adatvédelmi tájékoztató