A Miele Csoport növekedésének motorját az a sütés-főzés üzletág jelenti, amely legutóbb 13 százalékos növekedéssel 1,1 milliárd eurós árbevételt ért el. A cég számára pedig Németország után az Egyesült Államok jelenti a legnagyobb piacot, ahol az elmúlt évek jelentős növekedése mellett is további potenciált látnak a vállalat vezetői. Éppen ezért logikus lépésnek tűnik a gyártókapacitás tengerentúli bővítése, amely nemcsak a szállítási időt csökkentheti 10 hétről néhány napra, de a környezetet is kíméli. A vállalat március végén pedig be is jelentette egy új üzem létrehozását az Egyesült Államokban, amelyből USA, Kanada és Mexikó piacait szolgálja majd ki. A pontos helyszínről az elkövetkező hónapokban születik döntés. A tervek szerint a gyártás 2024 végén indul, és kifejezetten Észak-Amerika igényeire tervezett modellek készülnek majd a gyárban. A CO2-kibocsátás csökkentése érdekében a beszállítói alkatrészek többsége pedig az USA-ból származik majd. Az új üzemmel együtt a Miele nemzetközi termelési hálózata 16 üzemre bővül majd.