Offline és online egyaránt elérhető hűségprogramot vezetett be az Euronics.
A hűségpontokat virtuális kártyával gyűjthetnek a vásárlók az Euronics webáruházában és üzleteiben, melyet okostelefon segítségével bárhol elérhetnek, de lehetőség van fizikai kártya igénylésére is, amelyet postai úton küldenek ki. A megvásárolt termékek ára alapján minden 100 Ft után egy pont kerül jóváírásra a kártyán, a beváltáskor pedig 1 pont egy forintot ér. A résztvevőknek lehetőségük van extra pontok gyűjtésére is, például a megvásárolt termék értékelésével, vagy a kedvenc szaküzlet megadásával 50 pont szerezhető. A kezdeményezésnek több célja is van a műszaki áruházlánc szemszögéből.
Egyrészt a hűségkártya a vásárlói lojalitást hivatott díjazni, másrészt pedig a programban részt vevő ügyfelek szokásainak megismerése segít a vállalatnak személyre szabott ajánlatokat kínálni az ügyfelei részére. Az Euronics mind a meglévő vásárlói bázist, mind az ilyen típusú kedvezményekre nyitott új fogyasztói rétegeket is meg szeretné szólítani. A bevezetést országos, reprezentatív kutatás előzte meg, amelyből többek közül az is kiderült, hogy a vásárlók csaknem fele (44%) előszeretettel regisztrál egy-egy üzlet hűségprogramjára. Aki pedig részt vesz benne, nagyobb eséllyel (14% mindig, 68% többnyire) részesíti előnyben az adott cég termékeit a versenytársakéval szemben.