Szárnyal a Midea

2023. június 09.

A Midea nyilvánosságra hozta tavalyi és idei első negyedéves pénzügyi eredményeit.

liebherr_maruca_produktionsjubilaeum

A vállalat teljes forgalma 2022-ben elérte a 345,7 milliárd jüant (mintegy 50 milliárd USD), ami 0,7%-os növekedést jelent az előző évhez képest. A 29,6 milliárd jüanos nettó nyereség pedig 3,4%-kal nőtt az előző évhez képest. A cég az idei első negyedévében 6,3%-kal növelte bevételét, míg nyereségét 12%-kal múlta felül az előző év azonos időszakához képest. Az 1968-ban alapított 35 K+F központtal és 35 fő gyártóbázissal rendelkezik szerte a világon. Az elmúlt öt évben közel 50 milliárd jüant költött kutatásfejlesztésre, jelentősen növelte exportját, és jelenleg forgalmának 41%-a származik a külföldön értékesített termékekből. Ugyanakkor hazai piacán sem számít jelentéktelennek. Például minden harmadik Kínában eladott légkondicionáló Midea. Kínában a piaci részesedést tekintve számos további online és offline termékkategóriában is az első helyen áll a márka, így a klíma mellett sütőket, mikrohullámú sütőket, vízforralókat és számos további termékkört is ők adnak el a legtöbbet.

További híreink

Tisztaság a Kärchertől

A Kärcher nemrég bemutatta VCH 4 UVClean nevű matractisztítóját, amely újszerű megoldást kínál a matracokban található allergének, baktériumok és...

Új kávégépek a Jurától

A Jura négy új kávégépet is bemutatott. A második generációs Z10 ötvenegy specialitást kínál, a két precíziós őrlővel ellátott J10 ikergép különböző...

Forradalmi újítás a bőrápolásban

A Shark bemutatta CryoGlow néven első bőrápolási termékét – egy LED-es arcmaszkot. A maszk integrált hűtéssel rendelkezik a szemkörnyéken, és egyben...

Papírszerű élmény a TCL-től

A TCL NXTPAPER 11 Plus nevű táblagépe a fókuszált, tudatos képernyőhasználatot támogatja – ideális diákoknak, művészeknek vagy jegyzetelőknek, akik...

Porszívótól a luxusautóig

A porszívóról ismert kínai gyártó, a Dreame bejelentette, hogy Dreame Auto néven belép a teljesen elektromos luxusautó piacra, az első modell...

Új trend az európai mosási szokásokban

Az Electrolux nemrég végzett kutatásából – az immár ötödik éve publikált „Igazság a ruhaápolásról” – kiderült, hogy Európa-szerte egyre gyakoribb a...

További rovatainkból:

Share This
rededitions
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Adatvédelmi tájékoztató