
Egyedülálló mentorprogrammal segíti az érett, nemzetközi terjeszkedést tervező magyar e-kereskedő cégeket a Digitális Kereskedelmi Szövetség, melynek tagjai olyan magyar vagy Magyarországon működő nemzetközi cégek és szakmai szervezetek – mint az Adevinta Hungary; DHL Express; GKID; Google; Growww Digital; IVSZ; Mastercard, Oander és a Boxy –, akik maguk is fontosnak tartják a digitális kereskedelem ügyét és a szektor megerősítését. A programba azok a legígéretesebb hazai cégek kerülhettek be, akik tervezik az új, külföldi piacok meghódítását, vagy már meg is tették az első lépéseket. Valamint akiknek kiemelt célja a nemzetközi e-kereskedelemben rejlő lehetőségek kiaknázása, és szeretnének jobban növekedni, mint amire a magyar piac lehetőséget ad. A mentorprogramban hazai és nemzetközi piacvezető cégek vezetése során tapasztalatot szerzett, elismert szakértők segítik a résztvevők fejlődését, hogy azok felkészülten, alapos tervezés után és a megfelelő stratégia mentén lépjenek be az új, ismeretlen piacokra, és hatékonyan találják meg vásárlóikat a világ bármely táján.