Megelőzte saját magát a Miele

2023. augusztus 31.
Rejtett ízeK

Augusztusban a Miele közzétette fenntarthatósági jelentését, amelyből kiderül, hogy a cég 2022-ben a 2019-es évhez képest 52%-kal csökkentette közvetlen és közvetett CO2-kibocsátását. Mindezt úgy érte el, hogy közben növelte termelési volumenét. Ezzel az eredménnyel a Miele meghaladta saját kitűzött célját, miszerint 2030-ig 2019-hez képest 50%-kal csökkenti saját kibocsátását, illetve az energiaszállításból eredő kibocsátását. A termékeik használati fázisából származó megtakarítás tekintetében a vállalat 8,2%-os eredményt ért el, amely szintén meghaladja a tervezettet, elsősorban a különösen energiahatékony készülékeknek köszönhetően. Ez a terület különösen fontos a Miele számára, mivel a termékeik CO2-lábnyomának 83%-a a felhasználási fázisban keletkezik. Ennek megfelelően a cég célja, hogy 2030-ig összesen 15%-kal csökkentse a tényleges használat során keletkező CO2-kibocsátást a 2019-es értékhez viszonyítva.

További híreink

A Loewe sztárja

A Loewe sztárja

A Loewe a közelmúltban jelentette be, hogy partnerségre lépett a futballsztár, Kylian Mbappé-val, aki márkanagykövetként azt a kiválóságot testesíti...

Érkezik a Midea

Érkezik a Midea

Az nem volt kérdéses eddig sem, hogy a Midea keresi a lehetőséget az európai piacokon történő markáns jelenlét felé. A Haier és a Hisense példájából...

Új üzletet nyitott az Euronics

Új üzletet nyitott az Euronics

Az Euronics idei terveiben a cég üzlethálózatának modernizálása és bővítése is szerepel. A vállalat tapasztalatai szerint a fizikai üzletek továbbra...

Az elveszett zokni napja

Az elveszett zokni napja

Valószínűleg nincs olyan ember, aki hord zoknit és nem találkozott még életében a mosás során eltűnő fél pár zokni jelenségével. Ez a különös...

Ambiciózus terveket sző az Elica

Ambiciózus terveket sző az Elica

Az Elica az idei EuroCucina kapcsán hivatalosan is bejelentette, hogy vezető szerepet kíván játszani a sütés-főzés kategória globális piacán. Az...

További rovatainkból:

Share This