Az összekapcsolhatóságé a jövő

2023. szeptember 13.
Caso vízadagoló

A tizenkét európai országban, több mint 12.000 résztvevő bevonásával, a BSH megbízásából végzett reprezentatív felmérés szerint a csatlakoztathatóság fontos szempont a vásárlók számára a következő háztartási nagygép vásárlása során. A megkérdezettek 44%-a pedig magasabb árat is hajlandó fizetni egy intelligens háztartási készülékért. Különösen Lengyelország és Szlovénia nyitottak az innovációra, ahol a fogyasztók kétharmada már rendelkezik legalább egy intelligens háztartási géppel. A legelterjedtebb intelligens készülék a mosógép, ami körülbelül minden ötödik válaszadónak (22%) van. Ezt követi az intelligens sütő (17%), hűtőszekrény (17%), fagyasztó (16%), mosogatógép (15%) és főzőlap (14%). A felhasználók háromnegyede elégedett a készülékével, és különösen Spanyolországban (87%) mutatkozott kiemelkedő elégedettség.

A felmérés azt is kimutatta, hogy a készülékek iránti igény mögött a fenntarthatóság és a kényelem áll. Az energiatakarékosság, vízfogyasztás, élettartam, fenntartható gyártás és anyagok mind olyan tényezők, amelyekre minden országban odafigyelnek. Az energia- és vízfogyasztás optimalizálása különösen népszerű. Olaszországban, Spanyolországban és Lengyelországban a felhasználók mintegy kétharmada használja ezt a funkciót okos mosogatógépeiknél. A fenntarthatóság mellett a kényelem is kiemelkedő fontossággal bír. A válaszadók közül tízből négy esetben a kényelem volt a döntő szempont a készülék megvásárlásakor. A személyre szabható használat különösen népszerű: tízből hét válaszadó szerint a személyre szabott beállítási lehetőségek fontosak egy új háztartási gép kiválasztásakor.

További híreink

Tisztaság a Kärchertől

A Kärcher nemrég bemutatta VCH 4 UVClean nevű matractisztítóját, amely újszerű megoldást kínál a matracokban található allergének, baktériumok és...

Új kávégépek a Jurától

A Jura négy új kávégépet is bemutatott. A második generációs Z10 ötvenegy specialitást kínál, a két precíziós őrlővel ellátott J10 ikergép különböző...

Forradalmi újítás a bőrápolásban

A Shark bemutatta CryoGlow néven első bőrápolási termékét – egy LED-es arcmaszkot. A maszk integrált hűtéssel rendelkezik a szemkörnyéken, és egyben...

Papírszerű élmény a TCL-től

A TCL NXTPAPER 11 Plus nevű táblagépe a fókuszált, tudatos képernyőhasználatot támogatja – ideális diákoknak, művészeknek vagy jegyzetelőknek, akik...

Porszívótól a luxusautóig

A porszívóról ismert kínai gyártó, a Dreame bejelentette, hogy Dreame Auto néven belép a teljesen elektromos luxusautó piacra, az első modell...

Új trend az európai mosási szokásokban

Az Electrolux nemrég végzett kutatásából – az immár ötödik éve publikált „Igazság a ruhaápolásról” – kiderült, hogy Európa-szerte egyre gyakoribb a...

További rovatainkból:

Share This
rededitions
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Adatvédelmi tájékoztató