Leépíthet a Miele

2024. február 27.
Rejtett ízeK

Három év egymást követő erőteljes forgalomnövekedés után 2023-ban a háztartási gépek piaca világszerte visszaesett, ami különösen a prémium szegmensben szembetűnő. Ennek fényében a Miele Csoport forgalma előzetes kalkuláció szerint mintegy 9%-kal csökkent, a visszaesés darabszámban pedig ennek a duplája. A cég szerint a közeljövőben semmi jele nincs a piac élénkülésének. A magas infláció ugyanakkor lényegesen magasabb költségeket eredményez a beszerzéseknél, például az anyag- és energiaárak, de a bértarifák tekintetében is. A vállalatnál ezért átfogó program indult a struktúrák, folyamatok hatékonyságának fokozására és a költségek csökkentésére. A cég igazgatóságának bejelentése szerint 2026-ig 500 millió eurós pénzügyi mozgásteret kívánnak felszabadítani. Ezt több mint kétharmad részben a forgalom javításával vagy az anyag- illetve az ahhoz kapcsolódó költségek csökkentésével tervezik elérni. Mindezek ellenére a vállalat vezetése úgy látja, hogy a humán költségek jelentős visszafogása is elkerülhetetlen. Ez azt jelentheti, hogy akár 2700 munkahely szűnhet meg világszerte, vagy érintheti áthelyezés.

További híreink

Tisztaság a Kärchertől

A Kärcher nemrég bemutatta VCH 4 UVClean nevű matractisztítóját, amely újszerű megoldást kínál a matracokban található allergének, baktériumok és...

Új kávégépek a Jurától

A Jura négy új kávégépet is bemutatott. A második generációs Z10 ötvenegy specialitást kínál, a két precíziós őrlővel ellátott J10 ikergép különböző...

Forradalmi újítás a bőrápolásban

A Shark bemutatta CryoGlow néven első bőrápolási termékét – egy LED-es arcmaszkot. A maszk integrált hűtéssel rendelkezik a szemkörnyéken, és egyben...

Papírszerű élmény a TCL-től

A TCL NXTPAPER 11 Plus nevű táblagépe a fókuszált, tudatos képernyőhasználatot támogatja – ideális diákoknak, művészeknek vagy jegyzetelőknek, akik...

Porszívótól a luxusautóig

A porszívóról ismert kínai gyártó, a Dreame bejelentette, hogy Dreame Auto néven belép a teljesen elektromos luxusautó piacra, az első modell...

Új trend az európai mosási szokásokban

Az Electrolux nemrég végzett kutatásából – az immár ötödik éve publikált „Igazság a ruhaápolásról” – kiderült, hogy Európa-szerte egyre gyakoribb a...

További rovatainkból:

Share This
rededitions
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Adatvédelmi tájékoztató