Az LG mosógépeivel, szárítógépeivel és mosó-szárító készülékeivel eddig is jelen volt a fürdőszobákban. Most azonban egy teljesen új területre is belép, nem is akárhogy. A dél-koreai technológiai óriásvállalat a február 27-29. között a nevadai Las Vegasban megrendezett 2024 Kitchen & Bath Industry Show (KBIS) kiállításon mutatta be legújabb készülékeit, többek között speciális fürdőszobai megoldását.
Innováció LG módra
Az LG esetében tulajdonképpen szinte megszokott, hogy különleges, speciális tulajdonságokkal felvértezett készülékekkel rukkol elő, mint mondjuk a változtatható színű LG MoodUp hűtőszekrény. Sőt a kategóriateremtés sem áll távol a márkától, a 2022-ben bemutatott cipőtárolási és cipőápolási megoldásának például még igazán kategória nevet is nehéz találni. Emellett a cég egy ideje Life’s Good szlogenjét új tartalommal is igyekszik feltölteni. A vállalat már nem termékekben gondolkodik, hanem sokkal inkább egy olyan általános megközelítést tart szem előtt, aminek középpontjában a fogyasztók életének fejlett technológiák segítségével történő javítása áll. Hogy ez nem üres marketing üzenet, azt mi sem mutatja jobban, mint az LG új fürdőszobai megoldása, amelyet szintén nem egyszerű kategóriába sorolni.
Élmény a fürdőszobában
Az LG a kényelmet biztosító új fürdőszobai megoldásának bemutatásával kiterjeszti a felhasználói élményt a fürdőszobára is. Az intelligens fürdő- és zuhanytisztító névre keresztelt eszköz a gyakorlatban három különböző előnyt kínál. Az első, hogy a rendszer egy fejlett vízszűrőn keresztül tiszta, tisztított vizet biztosít a tisztálkodáshoz. A készülék természetesen figyeli a vízhasználatot, és időben jelzi, amikor szűrő cseréje esedékessé válik. A rendszer másik eleme a vízhőmérséklet szabályozó.
“Folytatjuk az intelligens életviteli megoldások bevezetését a legkülönbözőbb kategóriákban, amelyek mélyen gyökereznek a vásárlók életmódjának megértésében, és arra törekszünk, hogy átgondolt innovációkkal a jobb életért vezető szerepet töltsünk be a piacon.”
Lyu Jae-cheol,
az LG Electronics Home Appliance & Air Solution Company elnöke
A termosztátokat használó készülék pontosan tartja a beállított hőfokot. A vezérléshez pedig az aktuális vízhőmérsékletet mutató digitális kijelzővel ellátott intuitív kezelőpanel is tartozik, hogy a lehető legkönnyebben állíthassa be mindenki a számára legoptimálisabb hőfokot. Eddig akár legyinteni is lehetne a fejlesztésre, de az LG fürdőszobai megoldásához tartozik egy úgynevezett Smart Airflower is. Ez a levegő hőmérsékletének és páratartalmának aktív szabályozásával támogatja az ideális fürdőszobai környezet kialakítását. A Smart Airflowert a levegő gyors keringtetésére és a nedvesség csökkentésére tervezték. A készülék két ventilátor használ a pára csökkentéséhez, egy további ventilátor pedig meleg, száraz levegőt bocsát ki. A fürdőszobai megoldás harmadik része egy sokoldalú intelligens tükör, amely az AI-alapú szolgáltatások központjaként szolgál, de természetesen hagyományos tükörként is funkcionál.
A vállalat a rendszert az okos megoldásokra nyitott amerikai közönség számára mutatta be elsőként. A piaci bevezetésről, illetve az esetleges európai megjelenésről egyelőre még nem lehet tudni részleteket.
További rovatainkból:
Közelebb a vásárlókhoz
Nyolc éve debütált az Alza a magyar piacon és mára annak megkerülhetetlen szereplőjévé vált. Nyolc év alatt sokat változott az e-kereskedelem akár a...
Az egyedülálló Inspired Home Show
Az Inspired Home Show, amely Észak-Amerika legnagyobb háztartási cikk kiállítása 2025 márciusában ismét megrendezésre kerül. Mennyire volt sikeres a...
Beszélgetés Mészáros Fannival, az APPLiA Magyarország Egyesülés cégvezetőjével
A környezetvédelmi megfontolások már évtizedek óta napirenden vannak a háztartási gépekkel kapcsolatban. A fogyasztói oldalon azonban ezek a...
Beszélgetés Német Csongorral, a korábban a MediaMarkt magyar és osztrák leányvállalatát is irányító szakemberrel
A világjárványnak rendkívül komoly hatásai voltak globálisan az elmúlt két évben, sőt a pandémia következményei ma is érezhetők világszerte. A...