A Denon globális együttműködést jelent be a közismert amerikai énekes-dalszerzővel, Katy Perry-vel a márka új, innovatív Denon PerL True Wireless fülhallgatója kapcsán. A készülék Masimo Adaptive Acoustic Technology (AAT) technológiája a gyártó szerint újradefiniálja személyre szabott hangzást, ugyanis a megoldás méria a felhasználó fülének frekvenciákra való érzékenységét, a mélytől a magasig és ahhoz igazítja a profilt, kivételesen tiszta, mély és részlet gazdag hangzást biztosítva. Az kreatív együttműködés egybeesik a Denon “Your Music Tuned Your Way” kampányának elindításával. A július 2-tól világszerte sugárzott 60 másodperces reklámban a “Woman’s World” dal szerepel, ami a művész hamarosan megjelenő albumára. Az együttműködés ebben az esetben nem csak az ismert személy népszerűségére épül, hanem autentikus kapcsolatot is magában hordoz, hiszen ki más is tudna megfelelően értékelni egy fejlett audio terméket, mint az, akinek az élete a zene. Így nem csak a Denon PerL mérnökei alkottak nagyot, hanem a márka marketing csapata is.
Nem semmi
A 2020-ban alapított Nothing, amely 2 évvel ezelőtt dizájn kategóriában a Time Magazin legjobb találmányait felsoroló összeállításba is bekerült...