Sommelier helyett

2024. október 08.
liebherr_maruca_produktionsjubilaeum

A Haier Series 5 borhűtő sorozatába tartozó HWS49GA bortemperáló50 cm széles és 49 palack tárolását teszi lehetővé. Az ideális körülményekről a Natural Airflow Syste gondoskodik.  A precíz belső hőmérséklet- és páratartalom-érzékelőknek köszönhetően a ventilátor és a kompresszor együtt működnek a professzionális pincészetekben ismert tökéletes 50% és 70% közötti páratartalom fenntartása érdekében. A készülék alján lévő tartályban található vízpárává alakul, és az antigravitációs légáramlás garantálja a tökéletes eloszlását a belső térben. A mikrorezgések és zajok negatívan befolyásolhatják a borok ízét és ezáltal a minőségüket is, ezért a LED világítással ellátott készülék kompresszorának vibrációcsökkentő rendszere minimálisra csökkenti a rezgéseket és a zajt.

A modell wifi kapcsolatra is képes és így a hOn applikáció szolgáltatásai is elérhetők. A Vivino-val együttműködve kifejlesztett borokkal és bortárolással kapcsolatos tartalmak számos extra funkciót kínálnak. A „Wine Lens” funkció lehetővé teszi, a palack címkéjének beszkennelését, és az alkalmazás megmutatja az adott borról az összes lényeges információt, mint például a pincészet nevét, a szőlő fajtáját, a gyártási évet és a Vivino felhasználói értékelését.

Sell komment:

A „Wine Lens” funkció tényleg zseniális, a kérdés csak az, hogy aki bortemperálót használ a borok tárolásához, annak mennyire van erre szüksége. Vagy fordítva, akinek jól jön a „Wine Lens” opció, az vajon bortemperálóban tárolja-e a borait, illetve, hogy azokat a borokat is tartalmazza-e az adatbázis.

További termékválogatások:

TOVÁBB BŐVÜL AZ EURONICS

TOVÁBB BŐVÜL AZ EURONICS

Az Euronics közel egy hónapig tartó akciókkal készült a novemberre, kampányával pedig az okos vásárlást támogatja, hogy a fogyasztók olyan...

Bemutatták a jövő Yettel üzleteit

Bemutatták a jövő Yettel üzleteit

Budapesten, Belgrádban és Szófiában egyidőben mutatták be, hogyan alakulnak majd át a jövő Yettel üzletei. Az új koncepció nemcsak az üzletben...

Online tudatosság

Online tudatosság

A Black Friday és az év végi ünnepek közeledtével a Pepita.hu friss felmérése rámutatott, hogy a magyar online vásárlók egyre tudatosabban ügyelnek...

[ad
Share This