A Gorenje bejelentette, hogy a népszerű és elismert séf, Wossala Rozina lett a cég magyarországi márkanagykövete. Az új partnerség az eddigi sikeres együttműködéseken alapul, melynek a márkanagykövetség egyfajta kiteljesedése, ezzel új színt hozva a márka kommunikációs stratégiájába.
Wossala Rozina ugyanis korábban már több alkalommal is dolgozott együtt a Gorenje csapatával, melyek során sikerült megvalósítani olyan kreatív projekteket, amelyek mind a közönség, mind a szakmai közvélemény elismerését kivívták. Az elkötelezett és innovatív munka, amelyet Rozina a gasztronómia terén végez, tökéletesen illeszkedik a Gorenje értékeihez és küldetéséhez, ami a kiváló minőségű, modern és felhasználóbarát háztartási gépek fejlesztésén alapul.
Az ősz folyamán a Gorenje új óriásplakát kampányában már Rozina arca köszön vissza, ez az első fontos állomása az együttműködésnek. A közös munka célja, hogy bemutassa, hogyan tudja egy profi séf a Gorenje termékeivel maximálisan kiaknázni a konyhai lehetőségeket. A két fél közötti együttműködés újabb mérföldköveként számos érdekes projekt és közös akció várható a közeljövőben.
„Rozina nemcsak kiváló szakmai tudásával és elkötelezettségével, hanem inspiráló személyiségével is hozzájárult ahhoz, hogy őt kérjük fel márkanagykövetünknek. Korábbi együttműködéseink során mindig is értékeltük Rozina kreativitását és szakértelmét, amelyek mostantól a márkánk hazai arculatát is formálják.”
Füle Norbert,
a Gorenje Magyarország ügyvezető igazgatója
“Ahhoz, hogy a főzéssel töltött időben sok örömet találjunk, szükség van olyan gépekre, eszközökre, amik a munkát könnyebbé és egyszerűbbé teszik. Azért is vállaltam örömmel ezt az együttműködést, mert korábban is szívesen használtam a Gorenje termékeit és jó szívvel, hitelesen tudom ajánlani azokat másoknak is. Nagyon várom, hogy milyen projekteket találunk ki a Gorenje csapatával együtt és hozzuk ezekkel is közelebb a főzés örömét az emberekhez.”
Wossala Rozina
A Gorenje bízik benne, hogy a közös kampányaik és projektjeik révén még több ember számára tudják bemutatni, hogy a Gorenje termékei hogyan járulhatnak hozzá a gasztronómia világához a mindennapi életben.
További rovatainkból:
Szeress bele az új konyhádba!
Jövő tavasszal immár 15. alkalommal kerül megrendezésre a Konyhakiállítás Budapesten. A lakásfelújítás, háztartási gép vásárlás előtt állók ismét 3...
Közelebb a vásárlókhoz
Nyolc éve debütált az Alza a magyar piacon és mára annak megkerülhetetlen szereplőjévé vált. Nyolc év alatt sokat változott az e-kereskedelem akár a...
Beszélgetés Mészáros Fannival, az APPLiA Magyarország Egyesülés cégvezetőjével
A környezetvédelmi megfontolások már évtizedek óta napirenden vannak a háztartási gépekkel kapcsolatban. A fogyasztói oldalon azonban ezek a...
Beszélgetés Német Csongorral, a korábban a MediaMarkt magyar és osztrák leányvállalatát is irányító szakemberrel
A világjárványnak rendkívül komoly hatásai voltak globálisan az elmúlt két évben, sőt a pandémia következményei ma is érezhetők világszerte. A...