Apple Shop nyílt az Alza Róbert Károly körúti bemutatótermében
„Shop in shop” vagyis „bolt a boltban” – ezzel a koncepcióval várta vásárlóit az Alza.hu a június 21-i Apple Shop megnyitón. A rendezvényen az érdeklődőket nemcsak a teljes magyarországi Apple portfólióval, hanem akár 99 000 forintos kedvezménnyel és iPhone 16-os nyereményjátékkal is csábították. A reggel 7 órára meghirdetett sajtóbejáráson a SELL magazin is részt vett.
A korai boltnyitás ellenére már 8 óra előtt hosszabb sor alakult ki az üzlet előtt. Sokan szerették volna elsőként megtekinteni a vadonatúj bemutatóteret, valamint élni az Alza által kínált nyitási kedvezményekkel. Az áruház három kedvezményszintet kínált: 33 000, 66 000 és 99 000 forintot lehetett megtakarítani a vásárlás végösszegétől függően. Az ajánlat különlegessége az volt, hogy a kedvezmények nem egy konkrét termékre, hanem a teljes kosárra vonatkoztak – így az többféle Apple-termék kombinációjára is érvényes volt.A nyitási akció ideje alatt emellett 10 darab iPhone 16 is kisorsolásra került a helyszínen vásárlók között.
“A vásárlóknak lehetősége nyílik a teljes Apple választékot kipróbálni, elérhetőek lesznek az iPhone, MacBook, Apple Watch, Magic Mouse és AirPods termékek legfrissebb modelljei is” – mondta el Forrás Ákos, az Alza.hu ügyvezetője, hozzátéve:
“A termékek személyes megtapasztalásának lehetősége, a szakmai tanácsadás és a vonzó üzletdizájn – amely tükrözi a nemzetközi Apple Store-ok stílusát – mind nyomós okok arra, hogy a vásárlók ellátogassanak hozzánk.”
Az Alza anyavállalata már sikerrel alkalmazta a shop-in-shop koncepciót Csehországban, a budapesti üzletnyitást pedig hosszabb előkészítés és egyeztetés előzte meg. A jövőben ez a bolt kiemelt szerepet kap majd az Apple termékek hazai bevezetésekor is. Az Apple-termékekre az Alza áruhitel-konstrukciói is elérhetők, és további exkluzív promóciók is várhatók.
Az Apple Shop mintegy 70 négyzetmétert foglal el az Alza bemutatóterméből. A legfrissebb prémium dizájn jegyében berendezett térben a teljes aktuális Apple-termékválaszték megtekinthető és kipróbálható. A látványos, 4,5 méter széles, többezer wattos LED-fal vizuálisan is kiemeli az üzletrészt. A konzultációs térben dedikált Apple-szakértők nyújtanak segítséget a készülékvásárláshoz, beüzemeléshez és applikációk elindításához – hétköznapokon személyesen is.
A megnyitó nap mérlege: több mint félezer látogató, sikeresen kisorsolt 10 darab iPhone 16 – kizárólag a helyszínen vásárlók között. Szélsőséges példák is akadtak: volt, aki egy töltőkábel vásárlásával, más pedig egy iPhone 16 megvásárlásával nyerte meg az ajándék készüléket.
A legnagyobb érdeklődés az iPhone 16 és a MacBook Air 13” M4 iránt mutatkozott – ezekből fogyott a legtöbb.















