Az LG bejelentette, hogy az igazgatótanács jóváhagyását követően számos szervezeti változást és vezetői kinevezést hajt végre. Az átszervezés célja, hogy felgyorsítsa a vállalat közép- és hosszú távú stratégiájának, a „Jövőkép 2030”-nak a megvalósítását a szervezetek közötti szinergia fokozásával és üzleti portfóliójának megújításával. Új vállalat jön létre a fűtési, szellőztetési és légkondicionáló (HVAC) üzletág növekedésének elősegítésére, amely az LG B2B gyorsítási stratégiájának kulcsfontosságú eleme. A Tengerentúli Értékesítési és Marketing Vállalat mostantól a tengerentúli B2B irányítótoronyként fog működni. Ezenkívül a kijelzőalapú műveletek – beleértve a tévéket, monitorokat és kijelzőket – integrálásra kerülnek a szinergiák elősegítése és a platformalapú szolgáltatási üzletágak bővítése érdekében. Az új növekedési motorokat stratégiailag a nagyobb üzleti relevanciával rendelkező vállalatokhoz helyezik át, biztosítva a stabilabb támogatást és szinergiákat teremtve az üzleti területek között. Mind a négy vállalat nevében mostantól szerepelni fog a „Megoldás” szó, tükrözve az LG fejlődését az okos élet megoldásait kínáló szolgáltatóvá, amely összekapcsolja és javítja az ügyfélélményt különböző környezetekben, beleértve az otthonokat, az üzleti tereket, a mobilitást és a virtuális platformokat.
Android és iPhone kom- munikáció
Hosszú idő óta fennálló problémának vethet véget a Google legújabb fejlesztése: a cég bejelentette, hogy az androidos Quick Share mostantól...