Újabb eMAG üzlet nyitott

2021. április 14.
liebherr_maruca_produktionsjubilaeum

A járvány miatt elrendelt boltzár váratlan feloldása nyomán az eMAG április 8-ára hozta előre legújabb üzletének megnyitását. Az új eMAG üzlet a Westend bevásárlóközpontban található, amely a cég harmadik budapesti, egyben negyedik hazai üzlete.

Az eMAG tavaly kezdte meg az offline terjeszkedést Magyarországon. Az első budapesti eMAG üzlet az Erzsébet körúton nyílt meg júniusban, ezt szeptemberben egy, a Mammutban megnyílt bolt követte. Novemberben pedig az első vidéki eMAG-bolt nyílt meg Pécsett. 2021. április 8-án a Westend bevásárlóközpont első emeletén létesült új üzlet, amely a Nyugati pályaudvarhoz közelebb fekvő részen található.

A Westendben működő üzletben is lehetséges az online megrendelt termékek személyes átvétele. A járvány kapcsán előírt korlátozások nyomán az új üzletben egyszerre 13 vásárló tartózkodhat. A délelőtt 12 óráig leadott rendeléseket még akkor is aznap át lehet venni a Westendben lévő eMAG-boltban, ha azok nem helyben, hanem csak az eMAG üllői logisztikai központjában vannak készleten.

   KAPCSOLODÓ

MEGNÉZTÜK, MILYEN SEGÍTSÉGRE SZÁMÍTHATUNK A KERESKEDŐKTŐL A DIGITÁLIS TÉRBEN.

Miután a bevásárlóközpontban kényelmesen megoldható a parkolás, és az új üzlet hétfőtől szombatig 21 óráig tart nyitva, az új üzletből akár nagyobb árucikkeket, például egy porszívót, kompaktabb tévét is könnyen át tudnak venni és haza tudnak vinni a vásárlók.

A nyitás napján az üzletet személyesen felkereső vásárlók körében a okostelefonok, okosórák, aktivitásmérők, Bluetooth-fülhallgatók, illetve szelfibotok voltak a legnépszerűbb termékek. A boltzár feloldása óta az eMAG Magyarország azt tapasztalja, hogy az üzleteit személyesen felkereső vásárlók száma kezdi elérni a korlátozások előtti szintet. Tehát a járvány kapcsán előírt létszámkorlátozás, és a higiéniai előírások betartása mellett sok vásárló az offline átvétel lehetőségével is újra kíván élni.

Fotó: emag.hu

További híreink

SharkNinja a kapuknál

SharkNinja a kapuknál

A háztartási készülékekre specializálódott amerikai márka kiterjeszti üzleti tevékenységét Európában, és belép az olasz piacra. A vállalat két...

További rovatainkból:

Share This