Brad Pitt lett a De’Longhi márkanagykövete

2021. október 18.
liebherr_maruca_produktionsjubilaeum

Szeptemberben jelentette be a De’Longhi-csoport, hogy a kétszeres Oscar®-díj-nyertes Brad Pitt lett a márka háztartási eszpresszó-kávéfőzőinek nagykövete. Az együttműködés, illetve az ennek kapcsán tervezett beruházás szerves része a cég által az utóbbi években végrehajtott globális marketing- és kommunikációs tevékenység felgyorsítási stratégiájának, és amelynek célja a további növekedés előremozdítása. A vállalatcsoport jelentős piaci fejlődést tudhat maga mögött az elmúlt esztendőkben, a bővülésben pedig központi szerepet játszott az eszpresszó-kávéfőző szegmens, amely ma már több mint felét teszi ki a cég forgalmának. Nem véletlen tehát az aktivitás középpontjában álló termékkör kiválasztása.

Massimo Garavaglia, a cégcsoport vezérigazgatója az együttműködés kapcsán úgy fogalmaz: Úgy véljük, Brad Pitt a tökéletes márkanagykövet számunkra a De’Longhi szellemiségének bemutatásához. Merész és nemzetközi, ugyanakkor kifinomult és elegáns, érzékeny a fenntarthatóság kérdéseire, valamint a művészet és a dizájn szerelmese.”

A kampányt indító film elkészítését jegyző stábban egyébiránt nem Brad Pitt az egyetlen Oscar®-díj-nyertes. A rendező Damien Chazelle, az operatőr Linus Sandgren és a zeneszerző Justin Hurvitz is elnyerték már a rangos elismerést.

További híreink

Ambiciózus terveket sző az Elica

Ambiciózus terveket sző az Elica

Az Elica az idei EuroCucina kapcsán hivatalosan is bejelentette, hogy vezető szerepet kíván játszani a sütés-főzés kategória globális piacán. Az...

Csomagolás nélkül

Csomagolás nélkül

Az Alza.hu webáruház „Csomagolás nélkül” kezdeményezésének célja a felesleges csomagolóanyagok kiiktatása a logisztikai folyamatokból. A vállalatnál...

Tovább dübörög a streaming itthon

Tovább dübörög a streaming itthon

2023-ban is folytatódott a lekérhető filmszolgáltatások (streaming) használatának előretörése Magyarországon.A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság...

Sikeres első negyedévet zárt az LG

Sikeres első negyedévet zárt az LG

Az LG Electronics Inc. (LG) 2024 első negyedévében 21,09 ezer milliárd dél-koreai von konszolidált árbevételt és 1,33 ezer milliárd von működési...

Elfogadták

Elfogadták

Az Európai Parlament idén április 23-án elfogadta azokat az új szabályokat (ESPR), amelyek az EU-ban forgalmazott termékek újrafelhasználhatóságát,...

További rovatainkból:

Share This