Brad Pitt lett a De’Longhi márkanagykövete

2021. október 18.
liebherr_maruca_produktionsjubilaeum

Szeptemberben jelentette be a De’Longhi-csoport, hogy a kétszeres Oscar®-díj-nyertes Brad Pitt lett a márka háztartási eszpresszó-kávéfőzőinek nagykövete. Az együttműködés, illetve az ennek kapcsán tervezett beruházás szerves része a cég által az utóbbi években végrehajtott globális marketing- és kommunikációs tevékenység felgyorsítási stratégiájának, és amelynek célja a további növekedés előremozdítása. A vállalatcsoport jelentős piaci fejlődést tudhat maga mögött az elmúlt esztendőkben, a bővülésben pedig központi szerepet játszott az eszpresszó-kávéfőző szegmens, amely ma már több mint felét teszi ki a cég forgalmának. Nem véletlen tehát az aktivitás középpontjában álló termékkör kiválasztása.

Massimo Garavaglia, a cégcsoport vezérigazgatója az együttműködés kapcsán úgy fogalmaz: Úgy véljük, Brad Pitt a tökéletes márkanagykövet számunkra a De’Longhi szellemiségének bemutatásához. Merész és nemzetközi, ugyanakkor kifinomult és elegáns, érzékeny a fenntarthatóság kérdéseire, valamint a művészet és a dizájn szerelmese.”

A kampányt indító film elkészítését jegyző stábban egyébiránt nem Brad Pitt az egyetlen Oscar®-díj-nyertes. A rendező Damien Chazelle, az operatőr Linus Sandgren és a zeneszerző Justin Hurvitz is elnyerték már a rangos elismerést.

További híreink

Hűtőgépgyárat nyit Mexikóban a BSH

Hűtőgépgyárat nyit Mexikóban a BSH

Az észak-amerikai piacokat célozza meg új mexikói hűtőgépgyárával a BSH. A Nuevo Leon államban található Monterreyben létrehozott üzemben készülő...

Sommelier helyett

Sommelier helyett

A Haier Series 5 borhűtő sorozatába tartozó HWS49GA bortemperáló50 cm széles és 49 palack tárolását teszi lehetővé. Az ideális körülményekről a...

Beépítés szabadon

Beépítés szabadon

Új hűtőszekrényeket mutatott be a TCL. A Free Built-In modellek szabadon álló kivitelben készülnek, de a konyhabútor síkjával egyvonalban is...

További rovatainkból:

Share This