ECOdesign címkét vezet be a SEB

2021. november 11.
Groupe SEB ECO címke

A Groupe SEB elkötelezett a termékei által a környezetre gyakorolt hatások minimalizálása mellett azok teljes életciklusa során, ennek kapcsán a cég októberben jelentette be, hogy létrehozta a saját “ECOdesign” címkéjét. A speciális jelölés lehetővé teszi a fogyasztók számára, hogy könnyen azonosítsák a vállalat környezetbarát szempontból kiemelkedő termékeit. A Groupe SEB termékeinek öt szempontból kell jól teljesíteniük, hogy a címkét megkaphassák. Ezek a környzetre alacsony hatást gyakorló anyagok, az energiahatékonyság, a tartósság és javíthatóság, a fokozott újrahasznosíthatóság és a környezetbarát csomagolás. A címkét egy független külső intézet hitelesítette az ISO14020 és ISO14021 szabványok szerint. Az új, alacsony környezetterhelésű termékek között idén ősszel a Moulinex-Tefal ételkészítő készülékek teljes sorozatát vezeti be Európában a Groupe SEB. Ezek a termékek akár 65%-ban újrahasznosított műanyagból készülnek és akár 95%-ban újrahasznosíthatók. A csomagolás újrahasznosított kartonból készül, a nyomtatás pedig növényi alapú festékkel történik.

„A címke létrehozása a Groupe SEB régóta tartó elkötelezettségét testesíti meg az ökodizájn iránt. Ezzel a tanúsított címkével tájékoztatjuk a fogyasztókat az alacsonyabb környezeti terhelésű termékekről, amelyek anélkül érik ezt el, hogy teljesítményük vagy a mindennapi életben nyújtott szolgáltatásaik színvonala csökkenne. Az ECOdesign címke lehetővé teszi számunkra, hogy a cégcsoport márkáinak teljes termékpalettáját lefedjük, a háztartási kisgépektől a főzőedényekig, a vásárlók pedig átfogó képet kapjanak termékeink környezeti hatásáról.”

Diane Folletet, a Groupe SEB fenntartható innováció termékigazgató

Az új, alacsony környezetterhelésű termékek között idén ősszel a Moulinex-Tefal ételkészítő készülékek teljes sorozatát vezeti be Európában a Groupe SEB. Ezek a termékek akár 65%-ban újrahasznosított műanyagból készülnek Az újrahasznosított műanyag a körforgásos gazdaság lényeges része, és az új műanyaghoz képest akár 70%-kal is csökkentheti a CO2-kibocsátást.  A termékek akár 95%-ban újrahasznosíthatók. A csomagolás újrahasznosított kartonból készül, a nyomtatás pedig növényi alapú festékkel történik. A papír szórólapokat a csomagolás belsejébe nyomtatott, úgynevezett  “picto” szórólapok váltották fel, míg a műanyag zacskók és a polisztirol használata megszűnt.

További híreink

Ezüstérmes a Hisense

Ezüstérmes a Hisense

Az AVC Revo piackutató intézet által kiadott legfrissebb „Global TV Brand Shipment Monthly Data Report” kutatás szerint a globális televíziópiac...

Nagy képernyőkben hasít a TCL

Nagy képernyőkben hasít a TCL

A szórakoztatóelektronikai piacon egy márka megítélése nem csak attól függ, hogy milyen technológiákat vonultat fel, a vásárlók kegyeiért folytatott...

Eldőlt. Az IFA marad Berlinben

Eldőlt. Az IFA marad Berlinben

Az idei év folyamán felröppent a hír, hogy 2024-től az IFA esetleg máshová költözik. Ennek hátterében pedig a rendezvényt szervező két cég között...

További rovatainkból:

Share This