A jövő tervezése

2022. április 22.
FoodCycler komposztáló_2

Rekordszámú jelentkezővel indul el a Megoldások a holnapért kihívás új évada. Az EdisonKids és a Samsung közös megmérettetésére az egész országból regisztráltak a diákcsapatok, hogy az általuk problémásnak ítélt területeken megoldást találjanak. A legjobbak közé bejutott csapatok workshopok, képzések és mentorálás segítségével fejleszthetik a problémamegoldó képességeiket, a kreativitásukat és a digitális készségeiket. A Samsung nemzetközi sikereket is elért, Solve for Tomorrow programjára épülő Megoldások a holnapért kihívásra idén több mint 330 hazai fiatal és tanár jelentkezett, az ország 61 iskolájából.

Az első megmérettetés során a zsűri által kiválasztott 50 diákcsapat, kísérő tanáraikkal, majd pedig a középdöntő után a legjobb 8 csapat egészen júniusig keresheti a megoldást arra a kérdésre vagy problémára, amelyen szeretnének változtatni. A három meghirdetett kategória közül a fenntarthatóság foglalkoztatja leginkább a magyar fiatalokat, hiszen a legjobb 50-ből 27 csapat jelentkezett erre a témára, míg a digitális oktatásra 5, a közösségre pedig 18. Az első körön túljutott 50 csapat 180 diákjával és tanáraikkal március 19-én el is kezdődött a közös munka, az első jövőtervezői órával, ahol a csapatok megismerkedhettek a képzési programmal, amely rájuk vár, és már bepillantást nyerhettek a jövőtervezés és a dizájngondolkodás alapjaiba. A program célja a versenyzésen túl a diákok készségfejlesztése, ezért idén még nagyobb hangsúlyt kapnak a képzések. A csapatok a folyamat során három, majd ha továbbjutnak, még két jövőtervező órán vesznek részt, ahol a szakemberek végigvezetik őket azon a folyamaton, amikor egy felismert problémából valós, alkalmazható megoldás lesz.

Fotó: Samsung

  További rovatainkból:

Nincs találat

A keresett oldal nem található. Próbálja meg finomítani a keresést vagy használja a fenti navigációt, hogy megtalálja a bejegyzést.

TOVÁBBI CIKKEINK A ROVATBÓL:

30 éves itthon a Hama

30 éves itthon a Hama

Idén ünnepli hazai fennállásának 30. évfordulóját a kiegészítők és tartozékok specialistájaként számontartott Hama. Az 1993 májusában létre jött...

Nem kell messzire vinni

Nem kell messzire vinni

A Tefal az elmúlt 10 évben úttörő szerepet játszott a bolti újrahasznosítási megoldások vonatkozásában. A cég most egy több márkát tömörítő...

Mikroműanyag-konzorcium

Mikroműanyag-konzorcium

NapirendenA mikroműanyagok lehetséges hatásaival kapcsolatos aggodalom az elmúlt években egyre nagyobb figyelmet kapott. Megnőtt a tudományos...

Új márkaidentitás az LG-nél

Új márkaidentitás az LG-nél

Új márkastratégiát és vizuális arculatot mutatott be az LG. A dinamikus és fiatalos új megjelenéssel a vállalat szeretné közelebb hozni a Life’s...

Új szolgáltatás a GfK kínálatában

Új szolgáltatás a GfK kínálatában

Új szolgáltatást kínál a GfK a műszaki fogyasztási cikkek kiskereskedői és gyártói számára.Április 5-én jelentette be a GfK és a Minderest, hogy...

Amerikában terjeszkedik a Miele

Amerikában terjeszkedik a Miele

A Miele Csoport növekedésének motorját az a sütés-főzés üzletág jelenti, amely legutóbb 13 százalékos növekedéssel 1,1 milliárd eurós árbevételt ért...

Share This
rededitions
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Adatvédelmi tájékoztató