Az eMAG és Extreme Digital fúziója utolsó fázisához érkezett, amelynek eredményeként a hivatalos megfogalmazás szerint az Extreme Digital az eMag oldalára költözik. A gyakorlatban ez viszont azt jelenti, hogy előbbi önálló piaci szereplőként tulajdonképpen megszűnik. Ez elsősorban a vásárlóknak lehet újdonság, bár tavaly ősztől azért ők is sejthették, hogy az „együtt fejlődés” valami hasonlóban csúcsosodik majd ki. A két cég belső folyamatainak összehangolása viszont egyáltalán nem új, gyakorlatilag a fúzió 2018-as bejelentése óta ebbe az irányba haladt a két vállalat működése. Azonban az időzítés mindenképpen érdekes. A 2021-es első közös eMAG Extreme Digital Black Friday akciót nem sokkal előzte meg, hogy napvilágot látott a hír, miszerint az Allegro megvásárolja a Mall Groupot. A májustól egyesülő online felületek pedig az említett akvizíció véglegesítéséről szóló hírek megjelenése után nem sokkal vált aktuálissá. Bár lehet, hogy mindez csupán véletlen.
További rovatainkból:
A városi közlekedés forradalmárai – Termékválogatás elektromos rollerekből
Az elmúlt évtized többek között a városi közlekedés forradalmáról is szólt. Az autók és a tömegközlekedés mellett egyre többen döntenek úgy, hogy...
Makulátlan higiénia – Termékválogatás gőzfelmosókból
A gőz kétségkívül több szempontból is forradalmasította az ember életét, elég, ha csak a valamikori hajózásra, vasútra vagy a munkagépekre...
A fény ereje
Az Ambilight TV 20 éve létezik és világszerte 20 millió háztartás használja a Philips technológiáját . Ez pedig elegendő okot adnak a TP Vision...
Forró levegős sütő másként
Amikor az ember végignéz egy termékkör kínálatán, a sok hasonló készüléket látva úgy érzi, hogy nem igazán lehet már újat kitalálni. A SharkNinja...

















