Az eMAG és Extreme Digital fúziója utolsó fázisához érkezett, amelynek eredményeként a hivatalos megfogalmazás szerint az Extreme Digital az eMag oldalára költözik. A gyakorlatban ez viszont azt jelenti, hogy előbbi önálló piaci szereplőként tulajdonképpen megszűnik. Ez elsősorban a vásárlóknak lehet újdonság, bár tavaly ősztől azért ők is sejthették, hogy az „együtt fejlődés” valami hasonlóban csúcsosodik majd ki. A két cég belső folyamatainak összehangolása viszont egyáltalán nem új, gyakorlatilag a fúzió 2018-as bejelentése óta ebbe az irányba haladt a két vállalat működése. Azonban az időzítés mindenképpen érdekes. A 2021-es első közös eMAG Extreme Digital Black Friday akciót nem sokkal előzte meg, hogy napvilágot látott a hír, miszerint az Allegro megvásárolja a Mall Groupot. A májustól egyesülő online felületek pedig az említett akvizíció véglegesítéséről szóló hírek megjelenése után nem sokkal vált aktuálissá. Bár lehet, hogy mindez csupán véletlen.
További rovatainkból:
Borhűtő a mindennapokra- Termékválogatás borhűtőkből
Talán a szaporodó borfesztiválok és a gasztrorendezvények is jól mutatják, hogy egyre inkább nyitottak vagyunk a minőségi étel- és italfogyasztásra....
Kényelmesen az egészséges frizuráért – Termékválogatás hajszárítókból
Ma már nehéz elképzelni, hogy milyen is lehetett az élet a hajszárító előtt, hogyan ápolták a frizurájukat régi korok királynői. Valószínűleg...
Szinte kétdimenziós
Az ultravékony és szuperkönnyű Zenbook S 13 OLED (UX5304) mindössze 1cm vékony, súlya pedig 2, 1kg. A rendkívül kompakt méret azonban nem megy a...
A következő szint
Új gőzállomáscsaládot vezetett be a Polti. A Vaporella Next sorozatban a „Next” a következő szintre utal, amivel a márka feljebb lép a készülék...

















