Májusban nyílik a Meta első fizikai üzlete Kaliforniában, ahol a cég közlése szerint a vállalat hardvertermékeit ismerhetik meg és próbálhatják ki a vásárlók. Az már a bejelentésből is látszik, hogy a viszonylag kicsi, nagyjából 140 négyzetméteres Meta Store elsődleges célja funkcióját tekintve nem egy értékesítési pont, hanem sokkal inkább egy bemutatóterem létrehozása a fizikai világban. A dolog pikantériáját az adja, hogy a Metaverzum, a digitális létezés koncepcióját zászlójára tűző, szinte korlátlan online eléréssel rendelkező cég a fizikai térben is szükségesnek tartja a kapcsolattartást potenciális fogyasztóival. A bolt kialakítása, mint például az interaktív, faltól falig ívelt LED-képernyőfal, illetve a termékek kipróbálását kontextusba helyező szolgáltatások egyik oldalról arra hivatottak, hogy az emberek megtapasztalják, érezzék és alaposabban megismerjék a termékek nyújtotta lehetőségeket. Másik oldalról viszont a Meta Store feladata az is, hogy információkat gyűjtsön és ismereteket szerezzen a vásárlók elvárásait illetően, ami a jövőbeli kiskereskedelmi stratégia alapját jelenthetik a vállalat számára.
További rovatainkból:
A holdra szállás után – Termékválogatás kávéfőzőkből
Az automata kávéfőző vitathatatlanul a kávékészítés csúcsát jelenti. Az ember beteszi a kávébabot a darálóegységbe, megérinti az adott kávétípust,...
Menetrögzítő kamera: a veszélyes eszköz!
Laikusként azt gondolhatnánk, hogy a menetrögzítő kamera egy zseniális találmány, ami sok szempontból forradalmasíthatja az autózást vagy...
Valami, ami még nem volt
Az Apple az a márka, amelyik bármit is csinál mindenki kíváncsi rá, legyen az a legapróbb módosítás, változtatás egy már ismert készüléken, vagy egy...
Belépőszint magasabbra emelve
Az AGON by AOC egy teljesen új gaming monitor sorozat bevezetésével kezdi az évet. Az új G4 széria a díjnyertes G2 sorozat utódjaként jelenik meg. A...

















