A közösségi média is hajtja a hajszárítópiacot

2022. június 21.
Tech village Rotterdam

Az Orion Market Research felmérése szerint a globális hajszárítópiac 2022–2028 időszakban várhatóan 5 százalékos növekedést ér el az összesített növekedési ráta (CAGR) vonatkozásában. A jelentés szerint a növekedés főként a professzionális szalonok számának növekedésével függ össze. A trend világszerte tapasztalható, de különösen markánsan érezhető a feltörekvő országok piacain. A jelenség pedig azzal függ össze, hogy az emberek egyre nagyobb figyelmet fordítanak a megjelenésükre, különösen a közösségi médiában. Ezeken a csatornákon, részben a szelfik miatt az arcot ábrázoló képek aránya magas, így a fotókon nagy szerepe jut a hajviseletnek. Vagyis végső soron a hajszárítópiac növekedésének egy motorját a közösségi médiában megosztott fényképekkel kapcsolatos elvárások jelentik.

További híreink

3D térképnézetet kínál a Samsung

3D térképnézetet kínál a Samsung

A Samsung bevezeti a CES 2024 kiállításon először bemutatott új, 3D-s térképnézet funkcióját, amely mostantól minden olyan országban elérhető, ahol...

Filteres kávéfőző, ami őröl is

Filteres kávéfőző, ami őröl is

A filteres kávéfőzők ma már számos funkciót kínálnak, a kávé őrlése viszont nem tartozik a jellemző opcióik közé. A hamarosan a magyar piacon is...

Használt telefonokat árul a Yettel is

Használt telefonokat árul a Yettel is

Áprilistól kísérleti jelleggel a Yettel is bevezeti a használt, prémium okostelefonok értékesítését. A cég kizárólag A+ minősítésű, használt iPhone...

További rovatainkból:

Share This