A közösségi média is hajtja a hajszárítópiacot

2022. június 21.
Tech village Rotterdam

Az Orion Market Research felmérése szerint a globális hajszárítópiac 2022–2028 időszakban várhatóan 5 százalékos növekedést ér el az összesített növekedési ráta (CAGR) vonatkozásában. A jelentés szerint a növekedés főként a professzionális szalonok számának növekedésével függ össze. A trend világszerte tapasztalható, de különösen markánsan érezhető a feltörekvő országok piacain. A jelenség pedig azzal függ össze, hogy az emberek egyre nagyobb figyelmet fordítanak a megjelenésükre, különösen a közösségi médiában. Ezeken a csatornákon, részben a szelfik miatt az arcot ábrázoló képek aránya magas, így a fotókon nagy szerepe jut a hajviseletnek. Vagyis végső soron a hajszárítópiac növekedésének egy motorját a közösségi médiában megosztott fényképekkel kapcsolatos elvárások jelentik.

További híreink

Az összekapcsolhatóságé a jövő

Az összekapcsolhatóságé a jövő

A tizenkét európai országban, több mint 12.000 résztvevő bevonásával, a BSH megbízásából végzett reprezentatív felmérés szerint a...

Kávéfőzőt is készít már az LG

Kávéfőzőt is készít már az LG

Az LG marketingplatformja az LG Labs jegyzi a márka első kávéfőzőjét, a DUOBO-t. A készüléket az Apollo 11 első holdraszállásának évfordulóján...

Kedvező kilátások a MediaMarkt-nál

Kedvező kilátások a MediaMarkt-nál

A Ceconomy AG , a Mediamarkt Saturn anyavállalata közzétette a harmadik pénzügyi negyedévre (április-június) vonatkozó adatokat, az 1026 üzletében...

További rovatainkból:

Share This