A közösségi média is hajtja a hajszárítópiacot

2022. június 21.
Tech village Rotterdam

Az Orion Market Research felmérése szerint a globális hajszárítópiac 2022–2028 időszakban várhatóan 5 százalékos növekedést ér el az összesített növekedési ráta (CAGR) vonatkozásában. A jelentés szerint a növekedés főként a professzionális szalonok számának növekedésével függ össze. A trend világszerte tapasztalható, de különösen markánsan érezhető a feltörekvő országok piacain. A jelenség pedig azzal függ össze, hogy az emberek egyre nagyobb figyelmet fordítanak a megjelenésükre, különösen a közösségi médiában. Ezeken a csatornákon, részben a szelfik miatt az arcot ábrázoló képek aránya magas, így a fotókon nagy szerepe jut a hajviseletnek. Vagyis végső soron a hajszárítópiac növekedésének egy motorját a közösségi médiában megosztott fényképekkel kapcsolatos elvárások jelentik.

További híreink

Samsung az éghajlatváltozás ellen

Samsung az éghajlatváltozás ellen

A Samsung bejelentette új környezetvédelmi stratégiáját, amellyel a vállalat nemzetközi szinten lép fel az éghajlatváltozás ellen. Ez többek között...

Új köntösben az LG Klíma Akadémia

Új köntösben az LG Klíma Akadémia

Naprakész, ingyenes képzésekkel várja az érdeklődő szakembereket az idén 30 éves LG Magyarország megújult Klíma Akadémiája. Az LG budapesti, Könyves...

Megújult az APPLiA honlapja

Megújult az APPLiA honlapja

Felhasználóbarát formában, modern külsővel várja az érdeklődőket az elektroniakaikészülék-gyártókat tömörítő szakmai szövetség, az APPLiA...

Indul az AlzaDrive

Indul az AlzaDrive

Négy évvel budapesti bemutatótermének megnyitása után újabb áruházat nyitott október elején az Alza.hu. A Szigetszentmiklóson található, 80 m²...

További rovatainkból:

Share This