Több hűtőberendezést ad el az Euronics

2022. július 12.

A nyári kánikulában minden évben sokan döntenek a lakásaik hűtését szolgáló készülékek vásárlása mellett, az Euronics eladási adatai szerint ugyanakkor jelentősen növekszik azoknak a magyar vásárlóknak a száma, akik a drága és komoly szerelési, karbantartási igényű split klímák helyett egyszerűbb megoldásokat választanak.

Beko

Növekvő értékesítés

A májustól júniusig tartó, a hűtőberendezések – azaz a különböző kialakítású ventilátorok, a léghűtők és a mobilklímák – vásárlásának első felfutását jelentő időszakban az üzletlánc mintegy 165 százalékkal több eszközt adott el ebben a kategóriában, mint tavaly.  Az elérhető három eszköztípus közül a mobilklímák jelentik a felső kategóriát, így ezeknek az ára is magasabb, jellemzően 100-150 ezer forint közé tehető. Ennek ellenére az értékesített készülékek száma közel megkétszereződött az előző év azonos időszakához képest, és több mint háromszor annyit adott el a cég, mint két éve. A ventilátorok és a léghűtők eladásaiban kétszámjegyű emelkedés volt egy év alatt. Az idei évben a legnépszerűbb termékek az állóventilátorok, az asztali ventilátorok és a mobilklímák voltak, ebből látható, hogy a vásárlók egy jelentős része kifejezetten az egyszerűbb, pénztárcabarát megoldásokat keresi, de a mobilklímák esetén is inkább a közepes árkategória a kelendő.

Beko

„Ebben az időszakban a hűtőberendezések természetesen igazi slágerterméknek számítanak a mi üzleteinkben is. A szezon még bőven tart, és ha a kánikula továbbra is velünk marad, további 20 százalékos bővüléssel számolunk eladásainkban a nyár végéig. Ahogy számos egyéb terméknél, ezen a piacon is az okos funkciók jelentik a legújabb innovációt; egyre több felhasználó keresi a lehetőséget, amivel egy alkalmazás letöltése után telefonról, akár távolról is tudja vezérelni a megvásárolt terméket. Így a munkából való hazainduláskor beindított készülékkel a megérkezés idejére már kellemes hőmérséklet várhat az otthonunkban.”

Fazekas Bálint, Euronics Műszaki Áruházlánc kereskedelmi ügyvezető igazgató

További híreink

Ezüstérmes a Hisense

Ezüstérmes a Hisense

Az AVC Revo piackutató intézet által kiadott legfrissebb „Global TV Brand Shipment Monthly Data Report” kutatás szerint a globális televíziópiac...

Nagy képernyőkben hasít a TCL

Nagy képernyőkben hasít a TCL

A szórakoztatóelektronikai piacon egy márka megítélése nem csak attól függ, hogy milyen technológiákat vonultat fel, a vásárlók kegyeiért folytatott...

Eldőlt. Az IFA marad Berlinben

Eldőlt. Az IFA marad Berlinben

Az idei év folyamán felröppent a hír, hogy 2024-től az IFA esetleg máshová költözik. Ennek hátterében pedig a rendezvényt szervező két cég között...

További rovatainkból:

Share This