Több hűtőberendezést ad el az Euronics

2022. július 12.

A nyári kánikulában minden évben sokan döntenek a lakásaik hűtését szolgáló készülékek vásárlása mellett, az Euronics eladási adatai szerint ugyanakkor jelentősen növekszik azoknak a magyar vásárlóknak a száma, akik a drága és komoly szerelési, karbantartási igényű split klímák helyett egyszerűbb megoldásokat választanak.

Beko

Növekvő értékesítés

A májustól júniusig tartó, a hűtőberendezések – azaz a különböző kialakítású ventilátorok, a léghűtők és a mobilklímák – vásárlásának első felfutását jelentő időszakban az üzletlánc mintegy 165 százalékkal több eszközt adott el ebben a kategóriában, mint tavaly.  Az elérhető három eszköztípus közül a mobilklímák jelentik a felső kategóriát, így ezeknek az ára is magasabb, jellemzően 100-150 ezer forint közé tehető. Ennek ellenére az értékesített készülékek száma közel megkétszereződött az előző év azonos időszakához képest, és több mint háromszor annyit adott el a cég, mint két éve. A ventilátorok és a léghűtők eladásaiban kétszámjegyű emelkedés volt egy év alatt. Az idei évben a legnépszerűbb termékek az állóventilátorok, az asztali ventilátorok és a mobilklímák voltak, ebből látható, hogy a vásárlók egy jelentős része kifejezetten az egyszerűbb, pénztárcabarát megoldásokat keresi, de a mobilklímák esetén is inkább a közepes árkategória a kelendő.

Beko

„Ebben az időszakban a hűtőberendezések természetesen igazi slágerterméknek számítanak a mi üzleteinkben is. A szezon még bőven tart, és ha a kánikula továbbra is velünk marad, további 20 százalékos bővüléssel számolunk eladásainkban a nyár végéig. Ahogy számos egyéb terméknél, ezen a piacon is az okos funkciók jelentik a legújabb innovációt; egyre több felhasználó keresi a lehetőséget, amivel egy alkalmazás letöltése után telefonról, akár távolról is tudja vezérelni a megvásárolt terméket. Így a munkából való hazainduláskor beindított készülékkel a megérkezés idejére már kellemes hőmérséklet várhat az otthonunkban.”

Fazekas Bálint, Euronics Műszaki Áruházlánc kereskedelmi ügyvezető igazgató

További híreink

Tisztaság a Kärchertől

A Kärcher nemrég bemutatta VCH 4 UVClean nevű matractisztítóját, amely újszerű megoldást kínál a matracokban található allergének, baktériumok és...

Új kávégépek a Jurától

A Jura négy új kávégépet is bemutatott. A második generációs Z10 ötvenegy specialitást kínál, a két precíziós őrlővel ellátott J10 ikergép különböző...

Forradalmi újítás a bőrápolásban

A Shark bemutatta CryoGlow néven első bőrápolási termékét – egy LED-es arcmaszkot. A maszk integrált hűtéssel rendelkezik a szemkörnyéken, és egyben...

Papírszerű élmény a TCL-től

A TCL NXTPAPER 11 Plus nevű táblagépe a fókuszált, tudatos képernyőhasználatot támogatja – ideális diákoknak, művészeknek vagy jegyzetelőknek, akik...

Porszívótól a luxusautóig

A porszívóról ismert kínai gyártó, a Dreame bejelentette, hogy Dreame Auto néven belép a teljesen elektromos luxusautó piacra, az első modell...

Új trend az európai mosási szokásokban

Az Electrolux nemrég végzett kutatásából – az immár ötödik éve publikált „Igazság a ruhaápolásról” – kiderült, hogy Európa-szerte egyre gyakoribb a...

További rovatainkból:

Share This
rededitions
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Adatvédelmi tájékoztató