Új, játékosokra specializált márkát mutat be a Sony

2022. július 19.

A Sony soha sem állt távol a gamingszektortól, sőt mi több, a Playstation révén gyakorlatilag komoly szerepe volt a terület felfutásában. Most egy új márkát mutat be a cég, ami kifejezetten játékosokat szólít meg, de ezúttal nem játékkonzolon keresztül. Az Inzone kínálatban a Sony azt a szakértelmet és tapasztatot aknázza ki, amelyet az audiovizuális technológia terén szerzett. A márka induló kínálata így nem meglepő módon monitorokból és gamer head-setekből áll. Előbbi esetében két új modellt, míg utóbbi vonatkozásában három új típust dob piacra a cég.

További híreink

Samsung a top 5-ben

Samsung a top 5-ben

A Samsungot az ötödik egymást követő évben választotta a világ legjobb öt márkája közé az Interbrand. A nemzetközileg is elismert márkatanácsadó...

A csomagolás értéke

A csomagolás értéke

Az Electrolux Csoport legújabb csomagolástervezése „Red Dot: Best of the Best” díjat nyert. Az vállalat tervezőcsapata azzal a céllal látott...

A negyedik

A negyedik

Új üzletet nyitott az Alza szeptember végén, Budapesten. A kereskedő negyedik magyarországi boltja a főváros 11. kerületben található, ezzel az Alza...

Árösszehasonlító jubileum

Árösszehasonlító jubileum

Október elején ünnepelte 5. születésnapját az európai e-kereskedelem egyik meghatározó platformja, a Heureka Group. A 2019-ben alapított cégcsoport...

A PwC lett a GKID tulajdonosa

A PwC lett a GKID tulajdonosa

A GKID megállapodást kötött a PwC-vel, melynek értelmében a PricewaterhouseCoopers Magyarország Kft. 100%-os tulajdonrészt szerzett a GKID Research...

További rovatainkból:

Share This