Új, játékosokra specializált márkát mutat be a Sony

2022. július 19.

A Sony soha sem állt távol a gamingszektortól, sőt mi több, a Playstation révén gyakorlatilag komoly szerepe volt a terület felfutásában. Most egy új márkát mutat be a cég, ami kifejezetten játékosokat szólít meg, de ezúttal nem játékkonzolon keresztül. Az Inzone kínálatban a Sony azt a szakértelmet és tapasztatot aknázza ki, amelyet az audiovizuális technológia terén szerzett. A márka induló kínálata így nem meglepő módon monitorokból és gamer head-setekből áll. Előbbi esetében két új modellt, míg utóbbi vonatkozásában három új típust dob piacra a cég.

További híreink

100 millió felett

100 millió felett

Az LG 1998-ban mutatta be Inverter Direct Drive technológiáját, amely mostanra átlépte a 100 millió legyártott darabot.Az Inverter Direct Drive™...

30 éves itthon a Hama

30 éves itthon a Hama

Idén ünnepli hazai fennállásának 30. évfordulóját a kiegészítők és tartozékok specialistájaként számontartott Hama. Az 1993 májusában létre jött...

Nem kell messzire vinni

Nem kell messzire vinni

A Tefal az elmúlt 10 évben úttörő szerepet játszott a bolti újrahasznosítási megoldások vonatkozásában. A cég most egy több márkát tömörítő...

Mikroműanyag-konzorcium

Mikroműanyag-konzorcium

NapirendenA mikroműanyagok lehetséges hatásaival kapcsolatos aggodalom az elmúlt években egyre nagyobb figyelmet kapott. Megnőtt a tudományos...

Új márkaidentitás az LG-nél

Új márkaidentitás az LG-nél

Új márkastratégiát és vizuális arculatot mutatott be az LG. A dinamikus és fiatalos új megjelenéssel a vállalat szeretné közelebb hozni a Life’s...

Új szolgáltatás a GfK kínálatában

Új szolgáltatás a GfK kínálatában

Új szolgáltatást kínál a GfK a műszaki fogyasztási cikkek kiskereskedői és gyártói számára.Április 5-én jelentette be a GfK és a Minderest, hogy...

További rovatainkból:

Share This