Kereskedelmi platformot hoz létre a Publicis Groupe

2022. augusztus 10.
Nem vesznek el többé a Galaxy eszközök

A Publicis Groupe bejelentette a piacvezető SaaS globális e-kereskedelmi intelligenciaplatform, a Profitero felvásárlását. A Profitero célja, hogy a platformot használó cégek eladásainak növelésével erősítse nyereségességüket.

A Profitero megoldásai napi szinten több mint 50 ország 700 kiskereskedelmi weboldalán adnak több mint 4000 márka 70 millió termékéhez hasznosítható információt cégek számára. Mivel a digitális értékesítési csatornák térnyerésével elmosódnak a határok az offline és az online vásárlás között, a Profitero e-kereskedelmi és platformfüggetlen analitikai szolgáltatásai lehetővé teszik a márkák számára, hogy előre jelezzék, elindítsák, vagy akár automatizálják az elérhető leghatékonyabb értékesítési lépéseket, akár a teljes termékportfóliójukra vonatkozóan. A Publicis Groupe-pal való együttműködésnek köszönhetően a Profitero a szükséges erőforrásokkal és képességekkel tudja bővíteni elemzési kapacitásait. Ennek eredményeképpen az első olyan globális kereskedelmi platform lesz, amely valóban képessé teszi a márkákat arra, hogy a prediktív intelligencia segítségével a legjobb termékélményt nyújtsák, optimalizálják a kiadott tartalmakat, növeljék az organikus kereséses hatékonyságát, összehasonlítsák az árakat a versenytársakkal és nyomon kövessék a termékek elérhetőségét, valamint nyomon kövessék a vásárlói értékeléseket és véleményeket.

További híreink

Készülék szolgáltatásként

Készülék szolgáltatásként

Új programot indít az Electrolux ingatlankiadóknak és fejlesztőknek. A „készülék szolgáltatásként” kezdeményezés lényege, hogy az Electrolux...

IFA 2022 – MIELE

IFA 2022 – MIELE

Természetesen a Miele sem maradt le azon gyártók sorában, amelyek nagyon különleges fejlesztést hoztak az idei berlini kiállításra. Ilyen a...

IFA 2022 – JURA

IFA 2022 – JURA

Azt gondolhatnánk, hogy kávékészítésben már mindent kitaláltak, amit lehet, így az újabb modellek dizájnban, méretben vagy vezérlésben térnek csak...

IFA 2022 – LIEBHERR

IFA 2022 – LIEBHERR

A hűtőspecialista Liebherr a számos bemutatott termékújdonság mellett az elmúlt évtizedek egyik legjelentősebb technológiai fejlesztésével is...

IFA 2022 – HAMA

IFA 2022 – HAMA

A kiegészítőkre specializálódott márka esetében az egyik kiemelt terület a töltőké volt. Nem véletlen, hiszen az új telefonoknál a csomagból egyre...

IFA 2022 – ASUS

IFA 2022 – ASUS

Az Asus volt az egyik olyan nem háztartási gép márka, aki igazán érdekes újdonsággal rukkolt elő. A 17,3 colos összehajtható, érintővezérléses...

További rovatainkból:

Share This