A Publicis Groupe bejelentette a piacvezető SaaS globális e-kereskedelmi intelligenciaplatform, a Profitero felvásárlását. A Profitero célja, hogy a platformot használó cégek eladásainak növelésével erősítse nyereségességüket.
A Profitero megoldásai napi szinten több mint 50 ország 700 kiskereskedelmi weboldalán adnak több mint 4000 márka 70 millió termékéhez hasznosítható információt cégek számára. Mivel a digitális értékesítési csatornák térnyerésével elmosódnak a határok az offline és az online vásárlás között, a Profitero e-kereskedelmi és platformfüggetlen analitikai szolgáltatásai lehetővé teszik a márkák számára, hogy előre jelezzék, elindítsák, vagy akár automatizálják az elérhető leghatékonyabb értékesítési lépéseket, akár a teljes termékportfóliójukra vonatkozóan. A Publicis Groupe-pal való együttműködésnek köszönhetően a Profitero a szükséges erőforrásokkal és képességekkel tudja bővíteni elemzési kapacitásait. Ennek eredményeképpen az első olyan globális kereskedelmi platform lesz, amely valóban képessé teszi a márkákat arra, hogy a prediktív intelligencia segítségével a legjobb termékélményt nyújtsák, optimalizálják a kiadott tartalmakat, növeljék az organikus kereséses hatékonyságát, összehasonlítsák az árakat a versenytársakkal és nyomon kövessék a termékek elérhetőségét, valamint nyomon kövessék a vásárlói értékeléseket és véleményeket.