SharkNinja a kapuknál

2022. augusztus 11.
Philips a legkissebekért

A háztartási készülékekre specializálódott amerikai márka kiterjeszti üzleti tevékenységét Európában, és belép az olasz piacra. A vállalat két márkát egyesít: Shark (háztartási gépek tisztításhoz és testápoláshoz) és Ninja (főzési megoldások: a turmixgépektől és konyhai feldolgozóktól a légsütőkig, multisütőkig és főzőkészülékekig). A SharkNinja 3 kutatási és fejlesztési központtal rendelkezik, amelyek az Egyesült Királyságban, az USA-ban és Kínában találhatók. Az olasz piacra lépés mellett a további európai expanziót vetíti előre az is, hogy a dán Jabra menedzsmentjéből érkező Tom Brown lett a cég új európai elnöke.

 

További híreink

Készülék szolgáltatásként

Készülék szolgáltatásként

Új programot indít az Electrolux ingatlankiadóknak és fejlesztőknek. A „készülék szolgáltatásként” kezdeményezés lényege, hogy az Electrolux...

IFA 2022 – MIELE

IFA 2022 – MIELE

Természetesen a Miele sem maradt le azon gyártók sorában, amelyek nagyon különleges fejlesztést hoztak az idei berlini kiállításra. Ilyen a...

IFA 2022 – JURA

IFA 2022 – JURA

Azt gondolhatnánk, hogy kávékészítésben már mindent kitaláltak, amit lehet, így az újabb modellek dizájnban, méretben vagy vezérlésben térnek csak...

IFA 2022 – LIEBHERR

IFA 2022 – LIEBHERR

A hűtőspecialista Liebherr a számos bemutatott termékújdonság mellett az elmúlt évtizedek egyik legjelentősebb technológiai fejlesztésével is...

IFA 2022 – HAMA

IFA 2022 – HAMA

A kiegészítőkre specializálódott márka esetében az egyik kiemelt terület a töltőké volt. Nem véletlen, hiszen az új telefonoknál a csomagból egyre...

IFA 2022 – ASUS

IFA 2022 – ASUS

Az Asus volt az egyik olyan nem háztartási gép márka, aki igazán érdekes újdonsággal rukkolt elő. A 17,3 colos összehajtható, érintővezérléses...

További rovatainkból:

Share This