Podcastekkel bővült a MediaMarkt kommunikációja

2022. szeptember 08.
Tech village Rotterdam

Podcastsorozatot indított a MediaMarkt hazai leányvállalata. A vállalat digitális kommunikációjának kiterjesztéseként a közelmúltban fokozta aktivitását a legjelentősebb szakmai közösségi csatornában, a LinkedInen. Augusztus elején pedig elindította a digitális kapcsolattartásban mindenképpen új arculati elemnek tekinthető saját podcastsorozatát is. A kínálatot jelenleg a TechTalk, illetve az InTechJú beszélgetések alkotják. Előbbi a technológiára, termékkörökre fókuszál, azt mutatja be részletesen. Az első TechTalk-epizód az e-rollereket járja alaposan körbe, a cég ígérete szerint pedig havonta bővül majd újabb részekkel ez a sorozattípus. Az InTechJú podcastok célja a vállalat szervezetének, illetve a cég munkatársainak bemutatása a pályakezdőktől a vezetőkig. A debütáló epizódban Posan Évával, a MediaMarkt gazdasági ügyvezetőjével hallható beszélgetés, amit nemcsak a meglehetősen emberközeli megközelítés tesz érdekessé, hanem az is, hogy némi betekintést nyújt nagyvállalati színfalak mögé. A termékközpontúságból kikacsintó InTechJú üde színfolt, érdekes kezdeményezés és egyedi irány a kommunikációban. Remélhetően lesz folytatása a sorozatnak, ami a kollektíva más szintjeibe is bepillantást enged.

További híreink

Tisztaság a Kärchertől

A Kärcher nemrég bemutatta VCH 4 UVClean nevű matractisztítóját, amely újszerű megoldást kínál a matracokban található allergének, baktériumok és...

Új kávégépek a Jurától

A Jura négy új kávégépet is bemutatott. A második generációs Z10 ötvenegy specialitást kínál, a két precíziós őrlővel ellátott J10 ikergép különböző...

Forradalmi újítás a bőrápolásban

A Shark bemutatta CryoGlow néven első bőrápolási termékét – egy LED-es arcmaszkot. A maszk integrált hűtéssel rendelkezik a szemkörnyéken, és egyben...

Papírszerű élmény a TCL-től

A TCL NXTPAPER 11 Plus nevű táblagépe a fókuszált, tudatos képernyőhasználatot támogatja – ideális diákoknak, művészeknek vagy jegyzetelőknek, akik...

Porszívótól a luxusautóig

A porszívóról ismert kínai gyártó, a Dreame bejelentette, hogy Dreame Auto néven belép a teljesen elektromos luxusautó piacra, az első modell...

Új trend az európai mosási szokásokban

Az Electrolux nemrég végzett kutatásából – az immár ötödik éve publikált „Igazság a ruhaápolásról” – kiderült, hogy Európa-szerte egyre gyakoribb a...

További rovatainkból:

Share This
rededitions
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Adatvédelmi tájékoztató