Ufesa és Zelmer új hazai disztribútorral

2022. október 10.

A spanyol gyökerekkel rendelkező Ufesa 1998-ban a BSH portfóliójába került, és 20 évig, a márka 2018-as eladásáig a cégcsoport része is maradt. A több mint 80 éves múltra visszatekintő, lengyel Zelmer pedig – amely felvásárlásakor több termékkörben is piacvezető pozícióval hazájában – 2013–2020 között tartozott a német gyártó érdekeltségébe. A BSH kötelékéből történő távozás után a márkákat nem igazán erőteljes piaci jelenlét jellemezte az utóbbi időben, noha termékeiknek minősége, dizájnja és fejlettsége ezt nem indokolta. A közeljövőben azonban ez változhat, és a korábbinál markánsabb piaci megjelenés várható idehaza. A márkákat ugyanis az Eurowares Trading Kft. karolta fel, amely kizárólagos disztribútorként forgalmazza az említett brandeket Magyarországon. A debreceni cég többek között olyan márkák képviseletét látja el, mint a Wahl, Salter, a Homedics vagy a szórakoztatóelektronika területén érintett Marley és Jam. Az Ufesa és Zelmer idén ősszel került az Eurowares márkaválasztékba, és számos termékkörben jelenik meg készülékeivel a háztartási kisgépek piacán. A termékkínálat pedig a jövőben várhatóan tovább bővül majd mind modellek, mind a termékszegmensek vonatkozásában.

További híreink

100 millió felett

100 millió felett

Az LG 1998-ban mutatta be Inverter Direct Drive technológiáját, amely mostanra átlépte a 100 millió legyártott darabot.Az Inverter Direct Drive™...

30 éves itthon a Hama

30 éves itthon a Hama

Idén ünnepli hazai fennállásának 30. évfordulóját a kiegészítők és tartozékok specialistájaként számontartott Hama. Az 1993 májusában létre jött...

Nem kell messzire vinni

Nem kell messzire vinni

A Tefal az elmúlt 10 évben úttörő szerepet játszott a bolti újrahasznosítási megoldások vonatkozásában. A cég most egy több márkát tömörítő...

Mikroműanyag-konzorcium

Mikroműanyag-konzorcium

NapirendenA mikroműanyagok lehetséges hatásaival kapcsolatos aggodalom az elmúlt években egyre nagyobb figyelmet kapott. Megnőtt a tudományos...

Új márkaidentitás az LG-nél

Új márkaidentitás az LG-nél

Új márkastratégiát és vizuális arculatot mutatott be az LG. A dinamikus és fiatalos új megjelenéssel a vállalat szeretné közelebb hozni a Life’s...

Új szolgáltatás a GfK kínálatában

Új szolgáltatás a GfK kínálatában

Új szolgáltatást kínál a GfK a műszaki fogyasztási cikkek kiskereskedői és gyártói számára.Április 5-én jelentette be a GfK és a Minderest, hogy...

További rovatainkból:

Share This