Megvitatták az e-kereskedelmet

2022. október 14.
Beko

A Publicis Groupe Hungary CEO-ja, Sásdi Helga által társvezetett, a cseh, magyar és lengyel szakértői központokat egyesítő, 600 fős regionális Publicis Le Pont lengyelországi központja nemrégiben egyedülálló iparági vitát rendezett az e-kereskedelem jövőjéről. Az iparági vezetők a beszélgetés során megállapították, hogy a kereskedelem a hiperevolúció területe: rendszeresen jelennek meg új platformok, a fogyasztók szokásait befolyásoló véleményvezérek szinte havonta emelkednek fel vagy buknak el, a hirdetési technológiák pedig egyre kifinomultabbá válnak. Az egész ökoszisztéma összetettebb és egyben izgalmasabb is, mint valaha, miközben az iparág számos kihívással néz szembe. Az iparági szakemberek a beszélgetés során érintették a virtuális vásárlás járványok után helyzetét és a várható visszaesést, az online és offline közötti határok összemosódását, valamint a technológia szerepét is. De szó esett a figyelemfelkeltés kihívásairól, a megfelelő platformválasztás jelentőségéről, és természetesen 2023 kilátásait is latolgatták.

További híreink

Nagy képernyőkben hasít a TCL

Nagy képernyőkben hasít a TCL

A szórakoztatóelektronikai piacon egy márka megítélése nem csak attól függ, hogy milyen technológiákat vonultat fel, a vásárlók kegyeiért folytatott...

Eldőlt. Az IFA marad Berlinben

Eldőlt. Az IFA marad Berlinben

Az idei év folyamán felröppent a hír, hogy 2024-től az IFA esetleg máshová költözik. Ennek hátterében pedig a rendezvényt szervező két cég között...

Samsung az éghajlatváltozás ellen

Samsung az éghajlatváltozás ellen

A Samsung bejelentette új környezetvédelmi stratégiáját, amellyel a vállalat nemzetközi szinten lép fel az éghajlatváltozás ellen. Ez többek között...

Új köntösben az LG Klíma Akadémia

Új köntösben az LG Klíma Akadémia

Naprakész, ingyenes képzésekkel várja az érdeklődő szakembereket az idén 30 éves LG Magyarország megújult Klíma Akadémiája. Az LG budapesti, Könyves...

További rovatainkból:

Share This