Megvitatták az e-kereskedelmet

2022. október 14.
Beko

A Publicis Groupe Hungary CEO-ja, Sásdi Helga által társvezetett, a cseh, magyar és lengyel szakértői központokat egyesítő, 600 fős regionális Publicis Le Pont lengyelországi központja nemrégiben egyedülálló iparági vitát rendezett az e-kereskedelem jövőjéről. Az iparági vezetők a beszélgetés során megállapították, hogy a kereskedelem a hiperevolúció területe: rendszeresen jelennek meg új platformok, a fogyasztók szokásait befolyásoló véleményvezérek szinte havonta emelkednek fel vagy buknak el, a hirdetési technológiák pedig egyre kifinomultabbá válnak. Az egész ökoszisztéma összetettebb és egyben izgalmasabb is, mint valaha, miközben az iparág számos kihívással néz szembe. Az iparági szakemberek a beszélgetés során érintették a virtuális vásárlás járványok után helyzetét és a várható visszaesést, az online és offline közötti határok összemosódását, valamint a technológia szerepét is. De szó esett a figyelemfelkeltés kihívásairól, a megfelelő platformválasztás jelentőségéről, és természetesen 2023 kilátásait is latolgatták.

További híreink

Elfogadták

Elfogadták

Az Európai Parlament idén április 23-án elfogadta azokat az új szabályokat (ESPR), amelyek az EU-ban forgalmazott termékek újrafelhasználhatóságát,...

Újra LikeABosch kampány

Újra LikeABosch kampány

A Bosch stratégiai célkitűzései közé tartozik a bolygó védelme, így a vállalat úttörő szerepet vállal a klímavédelem területén, mind a gyártás, mind...

Változtak a jótállási szabályok

Változtak a jótállási szabályok

A Magyar Közlönyben megjelentek szerint változott az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló kormányrendelet, a...

Bizony A

Bizony A

A néhány éve megváltozott energiacímke a fagyasztók esetében valósította meg leginkább azt a célkitűzést, hogy a jelölések a technológiai fejlődés...

További rovatainkból:

Share This