Megvitatták az e-kereskedelmet

2022. október 14.
Beko

A Publicis Groupe Hungary CEO-ja, Sásdi Helga által társvezetett, a cseh, magyar és lengyel szakértői központokat egyesítő, 600 fős regionális Publicis Le Pont lengyelországi központja nemrégiben egyedülálló iparági vitát rendezett az e-kereskedelem jövőjéről. Az iparági vezetők a beszélgetés során megállapították, hogy a kereskedelem a hiperevolúció területe: rendszeresen jelennek meg új platformok, a fogyasztók szokásait befolyásoló véleményvezérek szinte havonta emelkednek fel vagy buknak el, a hirdetési technológiák pedig egyre kifinomultabbá válnak. Az egész ökoszisztéma összetettebb és egyben izgalmasabb is, mint valaha, miközben az iparág számos kihívással néz szembe. Az iparági szakemberek a beszélgetés során érintették a virtuális vásárlás járványok után helyzetét és a várható visszaesést, az online és offline közötti határok összemosódását, valamint a technológia szerepét is. De szó esett a figyelemfelkeltés kihívásairól, a megfelelő platformválasztás jelentőségéről, és természetesen 2023 kilátásait is latolgatták.

További híreink

Megnyílt a legnagyobb

Megnyílt a legnagyobb

A stratégiájában a közvetlen értékesítésre komoly figyelmet fordító Dyson a világ számos pontján működtet bemutatótermeket. A cég idén szeptember...

Kisgépekre is koncentrál a Haier

Kisgépekre is koncentrál a Haier

A háztartási nagykészülékeiről ismert, kínai Haier a kisgépek piacán is babérokra tör. A cég már korábban bejelentette, hogy még ebben az évben...

További rovatainkból:

Share This