A Publicis Groupe Hungary CEO-ja, Sásdi Helga által társvezetett, a cseh, magyar és lengyel szakértői központokat egyesítő, 600 fős regionális Publicis Le Pont lengyelországi központja nemrégiben egyedülálló iparági vitát rendezett az e-kereskedelem jövőjéről. Az iparági vezetők a beszélgetés során megállapították, hogy a kereskedelem a hiperevolúció területe: rendszeresen jelennek meg új platformok, a fogyasztók szokásait befolyásoló véleményvezérek szinte havonta emelkednek fel vagy buknak el, a hirdetési technológiák pedig egyre kifinomultabbá válnak. Az egész ökoszisztéma összetettebb és egyben izgalmasabb is, mint valaha, miközben az iparág számos kihívással néz szembe. Az iparági szakemberek a beszélgetés során érintették a virtuális vásárlás járványok után helyzetét és a várható visszaesést, az online és offline közötti határok összemosódását, valamint a technológia szerepét is. De szó esett a figyelemfelkeltés kihívásairól, a megfelelő platformválasztás jelentőségéről, és természetesen 2023 kilátásait is latolgatták.
Hűségprogramok online
Az online áruházakban elérhető előfizetéses hűségprogramok sok vásárló számára még mindig újdonságnak számítanak Magyarországon – derül ki a GKID...