Új áruház-koncepciót indított a MediaMarkt

2023. június 19.
Tech village Rotterdam

Az olaszországi Luccában debütált a MediaMarkt új áruház-kialakítási koncepciója. Az olasz piacon MediaWorld néven jelen lévő vállalat a Firenzétől 80 km-re található toszkán városban található áruházat választotta a „Look & Feel” üzletkialakítás premierjéhez. A későbbiekben más olasz és európai üzletekben is bevezetésre kerülő koncepció teljes mértékben összhangban van a cég egyik kiemelt stratégiai törekvésével, a vásárlási élmény fokozásával. Az áruházi megjelenés ugyanakkor illeszkedik a tavaly elindított „Lets go” arculathoz is. A „Look & Feel” elrendezést modern stílus és újrahasznosítható anyagok használatát előtérbe helyező moduláris bútorzat, valamint speciális élményzónák jellemzik. 

A május 18-án újranyitott, átalakított üzletben 4 ilyen zónát alakítottak ki. A mobilitás, a gaming, és a házi mozi mellett a konyha is saját teret kapott. Mindegyik területen a vásárlók megérinthetik, kipróbálhatják a termékeket, valamint részt vehetnek szakértők és influencerek közreműködésével rendezett bemutatókon, rendezvényeken. Így valódi tapasztalatokat szerezhetnek, hogy milyen élményt jelentene az adott termék megvásárlása számukra. Ugyanakkor a vásárlók támogatást kaphatnak a kiválasztási szakaszban, tájékoztatást és tanácsokat kérhetnek a használattal és beállítással kapcsolatban a cég munkatársaitól, akikre garanciális és garancián kívüli segítségnyújtásban is számíthatnak.

További híreink

Tisztaság a Kärchertől

A Kärcher nemrég bemutatta VCH 4 UVClean nevű matractisztítóját, amely újszerű megoldást kínál a matracokban található allergének, baktériumok és...

Új kávégépek a Jurától

A Jura négy új kávégépet is bemutatott. A második generációs Z10 ötvenegy specialitást kínál, a két precíziós őrlővel ellátott J10 ikergép különböző...

Forradalmi újítás a bőrápolásban

A Shark bemutatta CryoGlow néven első bőrápolási termékét – egy LED-es arcmaszkot. A maszk integrált hűtéssel rendelkezik a szemkörnyéken, és egyben...

Papírszerű élmény a TCL-től

A TCL NXTPAPER 11 Plus nevű táblagépe a fókuszált, tudatos képernyőhasználatot támogatja – ideális diákoknak, művészeknek vagy jegyzetelőknek, akik...

Porszívótól a luxusautóig

A porszívóról ismert kínai gyártó, a Dreame bejelentette, hogy Dreame Auto néven belép a teljesen elektromos luxusautó piacra, az első modell...

Új trend az európai mosási szokásokban

Az Electrolux nemrég végzett kutatásából – az immár ötödik éve publikált „Igazság a ruhaápolásról” – kiderült, hogy Európa-szerte egyre gyakoribb a...

További rovatainkból:

Share This
rededitions
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Adatvédelmi tájékoztató