Vasfegyelem

2023. augusztus 31.
Caso vízadagoló

Tavaly novemberben lépett hatályba az Európai Unió országaiban a Digital Services Act, amely a digitális szolgáltatásokat szabályozza. Az előírás többek között olyan elemeket tartalmaz, mint a bizonyos személyes adatok alapján történő hirdetés-elhelyezés tiltása vagy a mesterséges intelligencia által előállított tartalmak megjelölése. A jogalkotó azonban határidőt adott a felkészülésre, ami viszont augusztusban lejárt, így mostantól a világháló szereplőinek tevékenysége elvileg csak a szigorúbb keretek között történhet. Azok a platformok, amelyek az Unióban 45 milliónál több felhasználót érnek el, kiemelt figyelmet kapnak és ellenőrzésük, illetve szankcionálásuk is más elbírálás alá esik. A DSA azonban nem csak az óriásplatformokat hivatott megregulázni, az előírások a kisebb online szereplőkre is vonatkoznak, nekik azonban csak 2024 február közepéig még van idejük teljesíteni az elvárásokat.

További híreink

Az összekapcsolhatóságé a jövő

Az összekapcsolhatóságé a jövő

A tizenkét európai országban, több mint 12.000 résztvevő bevonásával, a BSH megbízásából végzett reprezentatív felmérés szerint a...

Kávéfőzőt is készít már az LG

Kávéfőzőt is készít már az LG

Az LG marketingplatformja az LG Labs jegyzi a márka első kávéfőzőjét, a DUOBO-t. A készüléket az Apollo 11 első holdraszállásának évfordulóján...

Kedvező kilátások a MediaMarkt-nál

Kedvező kilátások a MediaMarkt-nál

A Ceconomy AG , a Mediamarkt Saturn anyavállalata közzétette a harmadik pénzügyi negyedévre (április-június) vonatkozó adatokat, az 1026 üzletében...

Globális Life’s Good kampány

Globális Life’s Good kampány

Az LG korábban már bejelentette, hogy új márkaidentitást vezet be, most pedig ennek elindította kiterjedt, globális reklámkampányát is. A digitális...

További rovatainkból:

Share This