Tavaly novemberben lépett hatályba az Európai Unió országaiban a Digital Services Act, amely a digitális szolgáltatásokat szabályozza. Az előírás többek között olyan elemeket tartalmaz, mint a bizonyos személyes adatok alapján történő hirdetés-elhelyezés tiltása vagy a mesterséges intelligencia által előállított tartalmak megjelölése. A jogalkotó azonban határidőt adott a felkészülésre, ami viszont augusztusban lejárt, így mostantól a világháló szereplőinek tevékenysége elvileg csak a szigorúbb keretek között történhet. Azok a platformok, amelyek az Unióban 45 milliónál több felhasználót érnek el, kiemelt figyelmet kapnak és ellenőrzésük, illetve szankcionálásuk is más elbírálás alá esik. A DSA azonban nem csak az óriásplatformokat hivatott megregulázni, az előírások a kisebb online szereplőkre is vonatkoznak, nekik azonban csak 2024 február közepéig még van idejük teljesíteni az elvárásokat.
Története legjobb novemberét zárta az Euronics
Taroltak a tévék, de porszívók, konzolok és szárítógépek is kerültek a kosárba Több mint 16 százalékos forgalomnövekedéssel zárta a Black Novembert...