Szűkülő piacon bővül a Pepita.hu

2024. május 15.
Rejtett ízeK

Dorcsinecz József, , a Pepita Group Zrt. vezérigazgatója 

A Pepita.hu tulajdonosa, a Pepita Group Zrt. sikeres negyedévet zárt: az eladott termékek száma 10 százalékkal nőtt Magyarországon, 2023 ugyanezen időszakához képest. A bruttó forgalom itthon 30 százalékos, külfölddel együtt 44 százalékos növekedést mutat. A cég a magyar sikerek mellett külföldön is virágzásnak indult: a külföldön vásárolt termékek száma 80 százalékkal nőtt. Ezt a jelentős bővülést egyébként az magyarázza, hogy a Pepita Group Zrt. új országokat nyitott az előző év folyamán, így Románia és Szlovákia mellett, már Lengyelországban, Németországban és Ausztriában is elérhető a Pepita.com.

A kezdetekkor baba-mama termékeket forgalmazó Pepita.hu ma már többek között műszaki termékeket is kínál. Dorcsinecz József, a Pepita Group Zrt. vezérigazgatója szerint a csupán baba-mama jelleg levetkőzéséhez fontos eredmény volt, hogy a hazai műszaki és elektronikai területen lévő erős piaci verseny ellenére a Pepita.hu ezen termékkategóriáiban Magyarországon 57% növekedést tud felmutatni a bruttó forgalomban 2023 első negyedévéhez képest. Beszédes adat, hogy a pozitív eredményekhez a visszatérő vásárlók arányának növekedése is hozzájárult, esetükben 14 százalékos növekedést tapasztaltak. Ráadásul az oldalon nem csak az akcióvadászok rendelnek: a kedvezményes rendelések aránya az első negyedévben 21%-ra esett vissza a tavalyi 33%-ról.

További híreink

Sommelier helyett

Sommelier helyett

A Haier Series 5 borhűtő sorozatába tartozó HWS49GA bortemperáló50 cm széles és 49 palack tárolását teszi lehetővé. Az ideális körülményekről a...

Beépítés szabadon

Beépítés szabadon

Új hűtőszekrényeket mutatott be a TCL. A Free Built-In modellek szabadon álló kivitelben készülnek, de a konyhabútor síkjával egyvonalban is...

További rovatainkból:

Share This