Legnagyobb, flagship üzletét nyitja meg az eMAG az Etele Plazában

2021. június 30.

Eddigi legnagyobb alapterületű üzletét nyitja meg az eMAG idén szeptemberben Buda legnagyobb bevásárló- és szórakoztatóközpontjában, az Etele Plazában.  Az eddig három budapesti és egy vidéki fizikai üzletet számláló offline terjeszkedés kiemelt állomása lesz az ősszel induló egység. A hálózat első flagship szaküzlete Budapest első okosplázájában nyílik majd, amely digitális szolgáltatásaival kiemelkedik a mezőnyből.

liebherr_maruca_produktionsjubilaeum

Mobilapp segít megkeresni az új eMAG-üzletet

A kelenföldi pályaudvarral szemben, az Etele téren található Etele Plazában az eMAG vásárlói extra komfortban részesülhetnek. Az épület saját navigációs rendszere például megmutatja nekik az üres parkolóhelyeket a parkolóházban. A bevásárlóközponton belül pedig a pláza mobilappja segíti őket könnyen megtalálni az eMAG szaküzletét.

Az eMAG szeptemberben nyíló új fővárosi üzlete jóval több lesz egyszerű átvételi pontnál. 400 négyzetméteres alapterületével az új bolt az eMAG eddigi legnagyobb szaküzlete Magyarországon. Az üzletben minden eddiginél tágasabb showroom fogadja a betérőket, akik ott a legérdekesebb új termékeket tudják majd kipróbálni.

“Bár a nap bármely pontjában érintkezésmentes átvételt biztosító easybox csomagautomatáink országszerte már több mint kétszáz helyszínen működnek, továbbra is stratégiai fontosságúak az eMAG számára a hagyományos szaküzletek is. Azért döntöttünk egy “zászlóshajónak” számító, a szokásosnál több típusú termék kiállítására is alkalmas új üzlet megnyitása mellett, mert a vásárlóink bizonyos típusú rendeléseihez mindig is igényelni fogják a munkatársaink személyes tanácsait és közreműködését” – kommentálta Forrás Ákos, az eMAG értékesítési igazgatója a flagship üzlet megnyitását.

Az offline bolt is növeli az online értékesítést

A hagyományos boltoknál nagyobb alapterület arra is lehetőséget ad az eMAG-nak, hogy a flagship szaküzletben a szokásosnál több terméket tartson raktáron. Így a rendelések nagyobb hányadát tudja azonnal kiszolgálni egy normál méretű üzlethez képest. A korábbi tapasztalatok szerint egyébként egy offline bolt megnyitása nyomán rendszerint az internetes rendelések száma is jelentősen emelkedik az adott környéken.

Az Etele Plázában lévő új üzletet naponta kétszer töltik majd fel áruval, így ha például délelőtt még nem elérhető egy termék a boltban, délután már át lehet venni azt. Az üzletben személyesen jelen lévő munkatársak pedig segítik majd a vásárlókat a kiválasztásban, illetve gördülékenyebbé teszik az ügyintézést.

eMAG

További híreink

Ezüstérmes a Hisense

Ezüstérmes a Hisense

Az AVC Revo piackutató intézet által kiadott legfrissebb „Global TV Brand Shipment Monthly Data Report” kutatás szerint a globális televíziópiac...

Nagy képernyőkben hasít a TCL

Nagy képernyőkben hasít a TCL

A szórakoztatóelektronikai piacon egy márka megítélése nem csak attól függ, hogy milyen technológiákat vonultat fel, a vásárlók kegyeiért folytatott...

Eldőlt. Az IFA marad Berlinben

Eldőlt. Az IFA marad Berlinben

Az idei év folyamán felröppent a hír, hogy 2024-től az IFA esetleg máshová költözik. Ennek hátterében pedig a rendezvényt szervező két cég között...

További rovatainkból:

Share This