Nincs többé olyan, hogy te meg én

2022. május 02.
liebherr_maruca_produktionsjubilaeum

Az eMAG és Extreme Digital fúziója utolsó fázisához érkezett, amelynek eredményeként a hivatalos megfogalmazás szerint az Extreme Digital az eMag oldalára költözik. A gyakorlatban ez viszont azt jelenti, hogy előbbi önálló piaci szereplőként tulajdonképpen megszűnik. Ez elsősorban a vásárlóknak lehet újdonság, bár tavaly ősztől azért ők is sejthették, hogy az „együtt fejlődés” valami hasonlóban csúcsosodik majd ki. A két cég belső folyamatainak összehangolása viszont egyáltalán nem új, gyakorlatilag a fúzió 2018-as bejelentése óta ebbe az irányba haladt a két vállalat működése. Azonban az időzítés mindenképpen érdekes. A 2021-es első közös eMAG Extreme Digital Black Friday akciót nem sokkal előzte meg, hogy napvilágot látott a hír, miszerint az Allegro megvásárolja a Mall Groupot. A májustól egyesülő online felületek pedig az említett akvizíció véglegesítéséről szóló hírek megjelenése után nem sokkal vált aktuálissá. Bár lehet, hogy mindez csupán véletlen.

További rovatainkból:

Az időtakarékosak

Az időtakarékosak

A mosógépeknél meglehetősen régóta az egyik kiemelt termékjellemző az energiahatékonyság, vagyis a készülékek áram és vízfogyasztása. A takarékosság...

Megduplázva

Megduplázva

A forrólevegős sütő népszerűségére a hagyományos sütő szegmens azzal válaszolt, hogy utóbbi gépekben is megjelent az airfryer funkció, a tartozékok...

Projektor az LG-től

Projektor az LG-től

Az LG az elmúlt években nem értékesített projektorokat a magyar piacon, 2024-ben azonban újra visszatérnek a cég otthoni vetítői.Az első típus az LG...

Nokia 3210 megint

Nokia 3210 megint

A legendás Nokia 3210 megjelenése után negyedszázaddal ismét visszatér a piacra. A lépés nem pusztán tisztelgés a mobiltelefon piac felvirágzásában...

További híreink

Elfogadták

Elfogadták

Az Európai Parlament idén április 23-án elfogadta azokat az új szabályokat (ESPR), amelyek az EU-ban forgalmazott termékek újrafelhasználhatóságát,...

Újra LikeABosch kampány

Újra LikeABosch kampány

A Bosch stratégiai célkitűzései közé tartozik a bolygó védelme, így a vállalat úttörő szerepet vállal a klímavédelem területén, mind a gyártás, mind...

Változtak a jótállási szabályok

Változtak a jótállási szabályok

A Magyar Közlönyben megjelentek szerint változott az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló kormányrendelet, a...

Bizony A

Bizony A

A néhány éve megváltozott energiacímke a fagyasztók esetében valósította meg leginkább azt a célkitűzést, hogy a jelölések a technológiai fejlődés...

További rovatainkból:

Share This