Nincs többé olyan, hogy te meg én

2022. május 02.
liebherr_maruca_produktionsjubilaeum

Az eMAG és Extreme Digital fúziója utolsó fázisához érkezett, amelynek eredményeként a hivatalos megfogalmazás szerint az Extreme Digital az eMag oldalára költözik. A gyakorlatban ez viszont azt jelenti, hogy előbbi önálló piaci szereplőként tulajdonképpen megszűnik. Ez elsősorban a vásárlóknak lehet újdonság, bár tavaly ősztől azért ők is sejthették, hogy az „együtt fejlődés” valami hasonlóban csúcsosodik majd ki. A két cég belső folyamatainak összehangolása viszont egyáltalán nem új, gyakorlatilag a fúzió 2018-as bejelentése óta ebbe az irányba haladt a két vállalat működése. Azonban az időzítés mindenképpen érdekes. A 2021-es első közös eMAG Extreme Digital Black Friday akciót nem sokkal előzte meg, hogy napvilágot látott a hír, miszerint az Allegro megvásárolja a Mall Groupot. A májustól egyesülő online felületek pedig az említett akvizíció véglegesítéséről szóló hírek megjelenése után nem sokkal vált aktuálissá. Bár lehet, hogy mindez csupán véletlen.

További rovatainkból:

Mindent látó szemek

Mindent látó szemek

A menetrögzítő kamerák piaca 2024-ben, globálisan, 4,4 milliárd amerikai dollárra rúgott. Az üzletág folyamatosan növekszik, ami természetesen...

Nagy gép, kis eszköz

Nagy gép, kis eszköz

A projektorok kapcsán az egyik kényelem szempontjából előnytelen jellemző, hogy nem elég a készüléket egy gombbal bekapcsolni, hanem a képet be is...

Az ötödik generáció

Az ötödik generáció

Megérkezett a Major V, a Marshall Major sorozatának ötödik generációja. A fülhallgató hangzását tovább optimalizálták a torzítás csökkentése és a...

Nagy, de takarékos

Nagy, de takarékos

Új extra széles alulfagyasztós hűtőszekrényt mutatott be a Samsung. A szokásosnál szélesebb hűtőszekrény kapacitásának növelésére a korábbi...

További híreink

TOVÁBB BŐVÜL AZ EURONICS

TOVÁBB BŐVÜL AZ EURONICS

Az Euronics közel egy hónapig tartó akciókkal készült a novemberre, kampányával pedig az okos vásárlást támogatja, hogy a fogyasztók olyan...

Bemutatták a jövő Yettel üzleteit

Bemutatták a jövő Yettel üzleteit

Budapesten, Belgrádban és Szófiában egyidőben mutatták be, hogyan alakulnak majd át a jövő Yettel üzletei. Az új koncepció nemcsak az üzletben...

Online tudatosság

Online tudatosság

A Black Friday és az év végi ünnepek közeledtével a Pepita.hu friss felmérése rámutatott, hogy a magyar online vásárlók egyre tudatosabban ügyelnek...

További rovatainkból:

Share This
rededitions
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Adatvédelmi tájékoztató