Az eMAG és Extreme Digital fúziója utolsó fázisához érkezett, amelynek eredményeként a hivatalos megfogalmazás szerint az Extreme Digital az eMag oldalára költözik. A gyakorlatban ez viszont azt jelenti, hogy előbbi önálló piaci szereplőként tulajdonképpen megszűnik. Ez elsősorban a vásárlóknak lehet újdonság, bár tavaly ősztől azért ők is sejthették, hogy az „együtt fejlődés” valami hasonlóban csúcsosodik majd ki. A két cég belső folyamatainak összehangolása viszont egyáltalán nem új, gyakorlatilag a fúzió 2018-as bejelentése óta ebbe az irányba haladt a két vállalat működése. Azonban az időzítés mindenképpen érdekes. A 2021-es első közös eMAG Extreme Digital Black Friday akciót nem sokkal előzte meg, hogy napvilágot látott a hír, miszerint az Allegro megvásárolja a Mall Groupot. A májustól egyesülő online felületek pedig az említett akvizíció véglegesítéséről szóló hírek megjelenése után nem sokkal vált aktuálissá. Bár lehet, hogy mindez csupán véletlen.
További rovatainkból:
Mindent látó szemek
A menetrögzítő kamerák piaca 2024-ben, globálisan, 4,4 milliárd amerikai dollárra rúgott. Az üzletág folyamatosan növekszik, ami természetesen...
Nagy gép, kis eszköz
A projektorok kapcsán az egyik kényelem szempontjából előnytelen jellemző, hogy nem elég a készüléket egy gombbal bekapcsolni, hanem a képet be is...
Az ötödik generáció
Megérkezett a Major V, a Marshall Major sorozatának ötödik generációja. A fülhallgató hangzását tovább optimalizálták a torzítás csökkentése és a...
Nagy, de takarékos
Új extra széles alulfagyasztós hűtőszekrényt mutatott be a Samsung. A szokásosnál szélesebb hűtőszekrény kapacitásának növelésére a korábbi...

















