Nincs többé olyan, hogy te meg én

2022. május 02.
liebherr_maruca_produktionsjubilaeum

Az eMAG és Extreme Digital fúziója utolsó fázisához érkezett, amelynek eredményeként a hivatalos megfogalmazás szerint az Extreme Digital az eMag oldalára költözik. A gyakorlatban ez viszont azt jelenti, hogy előbbi önálló piaci szereplőként tulajdonképpen megszűnik. Ez elsősorban a vásárlóknak lehet újdonság, bár tavaly ősztől azért ők is sejthették, hogy az „együtt fejlődés” valami hasonlóban csúcsosodik majd ki. A két cég belső folyamatainak összehangolása viszont egyáltalán nem új, gyakorlatilag a fúzió 2018-as bejelentése óta ebbe az irányba haladt a két vállalat működése. Azonban az időzítés mindenképpen érdekes. A 2021-es első közös eMAG Extreme Digital Black Friday akciót nem sokkal előzte meg, hogy napvilágot látott a hír, miszerint az Allegro megvásárolja a Mall Groupot. A májustól egyesülő online felületek pedig az említett akvizíció véglegesítéséről szóló hírek megjelenése után nem sokkal vált aktuálissá. Bár lehet, hogy mindez csupán véletlen.

További rovatainkból:

Egy gombnyomással

Egy gombnyomással

A Kenwood robotgép sorozata a MultiPro meglehetősen sok típusból áll, a termékcsalád pedig egy újabb darabbal is bővült. A MultiPro OneTouch egy...

Mindent lát

Mindent lát

A Logitech új webkamerája, az MX Brio erőssége, hogy mindent lát, vagyis gyenge fény, közvetlen napfény vagy nagy kontrasztú megvilágítási...

További híreink

Új üzletet nyitott az Euronics

Új üzletet nyitott az Euronics

Az Euronics idei terveiben a cég üzlethálózatának modernizálása és bővítése is szerepel. A vállalat tapasztalatai szerint a fizikai üzletek továbbra...

Az elveszett zokni napja

Az elveszett zokni napja

Valószínűleg nincs olyan ember, aki hord zoknit és nem találkozott még életében a mosás során eltűnő fél pár zokni jelenségével. Ez a különös...

Ambiciózus terveket sző az Elica

Ambiciózus terveket sző az Elica

Az Elica az idei EuroCucina kapcsán hivatalosan is bejelentette, hogy vezető szerepet kíván játszani a sütés-főzés kategória globális piacán. Az...

Csomagolás nélkül

Csomagolás nélkül

Az Alza.hu webáruház „Csomagolás nélkül” kezdeményezésének célja a felesleges csomagolóanyagok kiiktatása a logisztikai folyamatokból. A vállalatnál...

Tovább dübörög a streaming itthon

Tovább dübörög a streaming itthon

2023-ban is folytatódott a lekérhető filmszolgáltatások (streaming) használatának előretörése Magyarországon.A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság...

További rovatainkból:

Share This
rededitions
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Adatvédelmi tájékoztató