Az eMAG és Extreme Digital fúziója utolsó fázisához érkezett, amelynek eredményeként a hivatalos megfogalmazás szerint az Extreme Digital az eMag oldalára költözik. A gyakorlatban ez viszont azt jelenti, hogy előbbi önálló piaci szereplőként tulajdonképpen megszűnik. Ez elsősorban a vásárlóknak lehet újdonság, bár tavaly ősztől azért ők is sejthették, hogy az „együtt fejlődés” valami hasonlóban csúcsosodik majd ki. A két cég belső folyamatainak összehangolása viszont egyáltalán nem új, gyakorlatilag a fúzió 2018-as bejelentése óta ebbe az irányba haladt a két vállalat működése. Azonban az időzítés mindenképpen érdekes. A 2021-es első közös eMAG Extreme Digital Black Friday akciót nem sokkal előzte meg, hogy napvilágot látott a hír, miszerint az Allegro megvásárolja a Mall Groupot. A májustól egyesülő online felületek pedig az említett akvizíció véglegesítéséről szóló hírek megjelenése után nem sokkal vált aktuálissá. Bár lehet, hogy mindez csupán véletlen.
További rovatainkból:
Túl a vizualitáson | Termékválogatás 50″ UHD televíziókból
Mindig van tovább, de a televíziók a képi megjelenítést illetően kétségkívül az emberi érzékelés határait feszegetik, amitől a hangzás sem marad el....
Forrásponton a vízforralók
A vízforraló piac jelentős változáson ment át az elmúlt évtizedben.HőmérsékletszabályozássalMíg korábban mindenekelőtt a dizájn dominált a...
Csak rendet nem rak
A Dreame L20 Ultra nemcsak megbízhatóan takarít, felmos, de saját magát is megtisztítja. A hatékony porszívózáshoz Vormax™ szívórendszer 7000 Pa...
Amennyi kell
A Caso melegvíz-adagolójának érdekessége, hogy csak annyi vizet melegít fel, amennyire éppen szükség van. Ezzel a hagyományos vízforralókhoz képest...

















