Az eMAG és Extreme Digital fúziója utolsó fázisához érkezett, amelynek eredményeként a hivatalos megfogalmazás szerint az Extreme Digital az eMag oldalára költözik. A gyakorlatban ez viszont azt jelenti, hogy előbbi önálló piaci szereplőként tulajdonképpen megszűnik. Ez elsősorban a vásárlóknak lehet újdonság, bár tavaly ősztől azért ők is sejthették, hogy az „együtt fejlődés” valami hasonlóban csúcsosodik majd ki. A két cég belső folyamatainak összehangolása viszont egyáltalán nem új, gyakorlatilag a fúzió 2018-as bejelentése óta ebbe az irányba haladt a két vállalat működése. Azonban az időzítés mindenképpen érdekes. A 2021-es első közös eMAG Extreme Digital Black Friday akciót nem sokkal előzte meg, hogy napvilágot látott a hír, miszerint az Allegro megvásárolja a Mall Groupot. A májustól egyesülő online felületek pedig az említett akvizíció véglegesítéséről szóló hírek megjelenése után nem sokkal vált aktuálissá. Bár lehet, hogy mindez csupán véletlen.
További rovatainkból:
Rohamos technológiai fejlesztések várhatóak a tévépiacon | Termékválogatás 43-49″ UHD televíziókból
A televíziók piaca meglehetősen izgalmas képet fest az utóbbi években, hiszen a gyártók egymás mellett és egymást megkerülve fejlesztik azokat a...
A mobilitás jegyében – Termékválogatás vezeték nélküli álló porszívókból
Legyen szó szórakoztatóelektronikai vagy háztartásigép-piacról, az egyik közös trend, hogy számos fejlesztés a mobilitás jegyében zajlik. Vagyis...
Hordható térhangzás
A Panasonic SC-GN01 egy speciális, viselhető hangszóró-headset kombináció, amely a gyártó ígérete szerint teljesen új játékélményt biztosít. A...
Okos, erős, és ügyes
A Dyson legújabb Gen5detect™ Absolute porszívója mindössze 3.5 kg, ehhez pedig 280 Air Watt szívóerő társul. A Radial Root Cyclone™ technológiának...

















