
Májusban nyílik a Meta első fizikai üzlete Kaliforniában, ahol a cég közlése szerint a vállalat hardvertermékeit ismerhetik meg és próbálhatják ki a vásárlók. Az már a bejelentésből is látszik, hogy a viszonylag kicsi, nagyjából 140 négyzetméteres Meta Store elsődleges célja funkcióját tekintve nem egy értékesítési pont, hanem sokkal inkább egy bemutatóterem létrehozása a fizikai világban. A dolog pikantériáját az adja, hogy a Metaverzum, a digitális létezés koncepcióját zászlójára tűző, szinte korlátlan online eléréssel rendelkező cég a fizikai térben is szükségesnek tartja a kapcsolattartást potenciális fogyasztóival. A bolt kialakítása, mint például az interaktív, faltól falig ívelt LED-képernyőfal, illetve a termékek kipróbálását kontextusba helyező szolgáltatások egyik oldalról arra hivatottak, hogy az emberek megtapasztalják, érezzék és alaposabban megismerjék a termékek nyújtotta lehetőségeket. Másik oldalról viszont a Meta Store feladata az is, hogy információkat gyűjtsön és ismereteket szerezzen a vásárlók elvárásait illetően, ami a jövőbeli kiskereskedelmi stratégia alapját jelenthetik a vállalat számára.
További rovatainkból:
Harcosok a forróság ellen
Köszönhetően az egyre forróbb nyaraknak szárnyalnak a mobilklíma eladások. Ami a teljes mobil léghűtés piacot illeti 2023-tól gyakorlatilag...
Felülfagyasztós megoldások
A hűtőszekrény ma már minden modern háztartás alapkelléke, kérdés azonban, hogy milyen típust választunk. A két legnépszerűbb megoldás a mai napig...
Szemmel tartva
A Nedis új, egyszerűen használható Wi-Fi intelligens beltéri kamerája ideális az otthoni helyiségek megfigyelésére, hangok vagy mozgások...
Nem semmi
A 2020-ban alapított Nothing, amely 2 évvel ezelőtt dizájn kategóriában a Time Magazin legjobb találmányait felsoroló összeállításba is bekerült...