Új, játékosokra specializált márkát mutat be a Sony

2022. július 19.

A Sony soha sem állt távol a gamingszektortól, sőt mi több, a Playstation révén gyakorlatilag komoly szerepe volt a terület felfutásában. Most egy új márkát mutat be a cég, ami kifejezetten játékosokat szólít meg, de ezúttal nem játékkonzolon keresztül. Az Inzone kínálatban a Sony azt a szakértelmet és tapasztatot aknázza ki, amelyet az audiovizuális technológia terén szerzett. A márka induló kínálata így nem meglepő módon monitorokból és gamer head-setekből áll. Előbbi esetében két új modellt, míg utóbbi vonatkozásában három új típust dob piacra a cég.

További híreink

Bizony A

Bizony A

A néhány éve megváltozott energiacímke a fagyasztók esetében valósította meg leginkább azt a célkitűzést, hogy a jelölések a technológiai fejlődés...

Találgatások nélkül

Találgatások nélkül

A rizsfőzést nem is olyan nehéz elrontani, ha a víz és a rizs arányát nem megfelelően találja el az ember. A KitcenAid új gabona és rizsfőzője...

Nők az informatikában

Nők az informatikában

A No Fluff Jobs nemzetközi állásportál immár negyedik alkalommal elemezte a magyar, a lengyel, a cseh, a holland és az ukrán technológiai szektorban...

Electrolux díjeső

Electrolux díjeső

Az iF Design Award a világ egyik legjelentősebb formatervezési díja. Idén a versenyre 100 országból mintegy 11 000 pályamű érkezett. A világ minden...

3D térképnézetet kínál a Samsung

3D térképnézetet kínál a Samsung

A Samsung bevezeti a CES 2024 kiállításon először bemutatott új, 3D-s térképnézet funkcióját, amely mostantól minden olyan országban elérhető, ahol...

További rovatainkból:

Share This