Hamarosan realme üzlet nyílik Budapesten

2022. április 14.
liebherr_maruca_produktionsjubilaeum

A realme a világ egyik legdinamikusabban fejlődő okostelefon márkája. A céget mindössze négy éve, 2018-ban alapították, de Ázsiban már meghatározó piaci szereplőnek számít. Ismertsége és népszerűsége pedig az európai piacokon is egyre nagyobb.

Bár az eredmények magukért beszélnek, nagyon mégsem lehet ezen csodálkozni. A márka a fiatalokat tekinti első számú közönségének és prémium specifikációkkal rendelkező, kiváló minőségű, trendteremtő kivitelezésű technológiai eszközökkel, és nem utolsó sorban remek ár-érték aránnyal próbálja őket megszólítani. Meglehetősen sikeresen. Ráadásul a cég 2020-tól okostelefonok mellett már IoT termékeket is forgalmaz és a márka kínálatába olyan készülékek is bekerültek, mint például fülhallgatók, okosórák, vagy éppen okosotthon eszközök. Ugyanakkor a cég nem csak az innovációra koncentrál, hanem a folyamatos expanziót is szem előtt tartja. Az első realme Store 2020 augusztusában nyílt meg Indiában. Madhav Sheth, a vállalat vezérigazgatója 2021-ben pedig már azt jelentette be, hogy további 300 exkluzív üzlet megnyitását tervezik az idei év végéig. A GT 2 széria idén márciusi bevezetése kapcsán a márka számos európai nagyvárosban úgynevezett „Pop-Up Store”-okkal is megjelent, így Kölnben, Párizsban és Madridban is.

liebherr_maruca_produktionsjubilaeum

A budapesti üzlet viszont a realme első hivatalos európai márkaboltjaként vonul majd be a cég történelmébe, ahol a brand teljes regionális termékpalettája megtekinthető és kipróbálható lesz. Mivel a hazai üzlet a cég európai jelenlétének fontos mérföldköve, várhatóan igen magas beosztású vezetők is tiszteletüket teszik majd a megnyitón. Ahogyan az is elég valószínű, hogy komoly nyitási akciók, nyereményjátékok és változatos programok is a részét képezik a realme Store debütálásának. A pontos dátumot egyelőre még nem tudni, de a helyszín már ismert, a budapesti Lurdy bevásárlóközpont ad majd helyet a realme üzletnek.

  További rovatainkból:

Hordható térhangzás

Hordható térhangzás

A Panasonic SC-GN01 egy speciális, viselhető hangszóró-headset kombináció, amely a gyártó ígérete szerint teljesen új játékélményt biztosít. A...

Okos, erős, és ügyes

Okos, erős, és ügyes

A Dyson legújabb Gen5detect™ Absolute porszívója mindössze 3.5 kg, ehhez pedig 280 Air Watt szívóerő társul. A Radial Root Cyclone™ technológiának...

További híreink

30 éves itthon a Hama

30 éves itthon a Hama

Idén ünnepli hazai fennállásának 30. évfordulóját a kiegészítők és tartozékok specialistájaként számontartott Hama. Az 1993 májusában létre jött...

Nem kell messzire vinni

Nem kell messzire vinni

A Tefal az elmúlt 10 évben úttörő szerepet játszott a bolti újrahasznosítási megoldások vonatkozásában. A cég most egy több márkát tömörítő...

Mikroműanyag-konzorcium

Mikroműanyag-konzorcium

NapirendenA mikroműanyagok lehetséges hatásaival kapcsolatos aggodalom az elmúlt években egyre nagyobb figyelmet kapott. Megnőtt a tudományos...

Új márkaidentitás az LG-nél

Új márkaidentitás az LG-nél

Új márkastratégiát és vizuális arculatot mutatott be az LG. A dinamikus és fiatalos új megjelenéssel a vállalat szeretné közelebb hozni a Life’s...

Új szolgáltatás a GfK kínálatában

Új szolgáltatás a GfK kínálatában

Új szolgáltatást kínál a GfK a műszaki fogyasztási cikkek kiskereskedői és gyártói számára.Április 5-én jelentette be a GfK és a Minderest, hogy...

Amerikában terjeszkedik a Miele

Amerikában terjeszkedik a Miele

A Miele Csoport növekedésének motorját az a sütés-főzés üzletág jelenti, amely legutóbb 13 százalékos növekedéssel 1,1 milliárd eurós árbevételt ért...

További rovatainkból:

Share This
rededitions
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Adatvédelmi tájékoztató