Májusban nyílik a Meta első fizikai üzlete Kaliforniában, ahol a cég közlése szerint a vállalat hardvertermékeit ismerhetik meg és próbálhatják ki a vásárlók. Az már a bejelentésből is látszik, hogy a viszonylag kicsi, nagyjából 140 négyzetméteres Meta Store elsődleges célja funkcióját tekintve nem egy értékesítési pont, hanem sokkal inkább egy bemutatóterem létrehozása a fizikai világban. A dolog pikantériáját az adja, hogy a Metaverzum, a digitális létezés koncepcióját zászlójára tűző, szinte korlátlan online eléréssel rendelkező cég a fizikai térben is szükségesnek tartja a kapcsolattartást potenciális fogyasztóival. A bolt kialakítása, mint például az interaktív, faltól falig ívelt LED-képernyőfal, illetve a termékek kipróbálását kontextusba helyező szolgáltatások egyik oldalról arra hivatottak, hogy az emberek megtapasztalják, érezzék és alaposabban megismerjék a termékek nyújtotta lehetőségeket. Másik oldalról viszont a Meta Store feladata az is, hogy információkat gyűjtsön és ismereteket szerezzen a vásárlók elvárásait illetően, ami a jövőbeli kiskereskedelmi stratégia alapját jelenthetik a vállalat számára.
További rovatainkból:
A legnépszerűbb kivitelben – Termékválogatás | Alul fagyasztós hűtőszekrények
A hűtőszekrény az egyik, ha nem a legnagyobb kínálatot felvonultató háztartásigép-kategória a piacon. Összesen több mint 2000 modell található a...
Mi fér bele?
Kapacitásra koncentrálvaEgy mosógép kiválasztása során az áron kívül további két olyan termékjellemző van, amit szinte kivétel nélkül minden vásárló...
Rendkívüli teljesítmény
A Samsung 990 PRO SSD termékcsaládjának új, 4 TB verziója villámgyors sebességet és kimagasló energiahatékonyságot kínál. A meghajtót a jelentős...
Hajformázás levegővel
A Dyson Airstrait hajegyenesítő a márka számos idei újdonsága közül az egyik. A készülék a Dyson következő mérföldköve a hajápolásban, amely a haj...

















