Májusban nyílik a Meta első fizikai üzlete Kaliforniában, ahol a cég közlése szerint a vállalat hardvertermékeit ismerhetik meg és próbálhatják ki a vásárlók. Az már a bejelentésből is látszik, hogy a viszonylag kicsi, nagyjából 140 négyzetméteres Meta Store elsődleges célja funkcióját tekintve nem egy értékesítési pont, hanem sokkal inkább egy bemutatóterem létrehozása a fizikai világban. A dolog pikantériáját az adja, hogy a Metaverzum, a digitális létezés koncepcióját zászlójára tűző, szinte korlátlan online eléréssel rendelkező cég a fizikai térben is szükségesnek tartja a kapcsolattartást potenciális fogyasztóival. A bolt kialakítása, mint például az interaktív, faltól falig ívelt LED-képernyőfal, illetve a termékek kipróbálását kontextusba helyező szolgáltatások egyik oldalról arra hivatottak, hogy az emberek megtapasztalják, érezzék és alaposabban megismerjék a termékek nyújtotta lehetőségeket. Másik oldalról viszont a Meta Store feladata az is, hogy információkat gyűjtsön és ismereteket szerezzen a vásárlók elvárásait illetően, ami a jövőbeli kiskereskedelmi stratégia alapját jelenthetik a vállalat számára.
További rovatainkból:
A sütés-főzés mindenesei
A gasztronómia forradalmát éljük. A hagyományos sütés és főzés mellett a modern technológiák számos alternatívát kínálnak az egészséges és a finom...
Egyre több csuklón az okosóra
A tavalyi évben rekord növekedést realizált a globális okosóra piac.Megközelítőleg ötven százalékkal nőtt globális szinten az okosórák értékesítése...
A Samsung bemutatta első 5K monitorát
Az új ViewFinity S9 készülék a 27 colos képernyőátmérőjének és 5K, azaz 5120x2880 képkocka felbontásának köszönhetően másfélszer akkora...
Te(l)jesebb élmény
A Sage tavaly ősszel mutatta be a márka Barista Express Impress modelljét, idén pedig a készülék új változata is megjelenik az európai piacokon. A...

















