Története legjobb novemberét zárta az Euronics

2024. december 16.

Taroltak a tévék, de porszívók, konzolok és szárítógépek is kerültek a kosárba 

Több mint 16 százalékos forgalomnövekedéssel zárta a Black Novembert az Euronics. A vásárlók körében a legnépszerűbb termékeknek pedig a kávéfőzők, vezetéknélküli porszívók és a játékkonzolok bizonyultak. Idén nagyot nőtt az online értékesítés is, a termékek könnyebb átvételét pedig tovább segíti, hogy az Euronicsnek a 67 fizikai áruháza mellett már 5400 átvevő helye is van. Utóbbiak száma ráadásul jövőre már 8500-ra rúghat.

hőszivattyús szárítógép

Eredményesen zárta a Black Fridayt is magában foglaló, a karácsonyi ünnepeket megelőző Black Novembert az Euronics. Az elsősorban műszaki cikkeket, szórakoztatóelektronikai termékeket forgalmazó vállalat adatai szerint a Black Novemberben közel 13 ezer különféle termékből, azaz a kínálatban elérhető összes termék mintegy feléből vásároltak. A novemberi forgalom több mint negyede az online rendelésekből adódott össze, ami azt is jelenti, hogy a webshop kimagaslóan erős részt vállalt a bevételekből egy átlagos hónaphoz képest. Ez jól látszik a tavalyi novemberi bázisadatokhoz is viszonyítva: míg az offline csatorna bevétele is nagyon erősen teljesítve 13 százalékkal nőtt, addig az online rendelések 25 százalékkal teljesítették felül a tavalyi év hasonló időszakát. A vásárlók számát tekintve pedig 7 százalékkal többen látogatták meg az áruházakat mint az előző év azonos időszakában. A három legnagyobb áruforgalmat egyébként a budaörsi, budakalászi és pécsi áruház bonyolította. 

Kávéfőző, porszívó, konzol a toplista élén

A Black November alatt a teljes választék harmada volt akciós, de a népszerű termékek esetén sokkal magasabb volt az olcsóbban beszerezhető termékek aránya, így például 10-ből 8 tévét és körülbelül ugyanennyi hűtőszekrényt lehetett akciósan megvenni, a beépíthető sütők esetén a termékek 60 százaléka, míg a laptopoknak közel a fele volt akciós.  Az Euronics idén először egy kívánságlista segítségével is felmérte, mire vágynak leginkább a vásárlók, az így gyűjtött információk pedig segítettek abban, hogy az ajánlatokat a lehető legjobban igazítsák a vásárlói elvárásokhoz.  

Jön a karácsonyi hajrá

A Black Friday és a Black November mellett a december is mindig erős hónap az Euronicsnál, tavaly december volt a vállalat 35 éves történetének legnagyobb árbevételű hónapja. Az Euronics arra is felhívta a figyelmet, hogy az év végi megnövekedett forgalom miatt az online rendeléseket érdemes időben leadni, hogy az ünnepek előtt megérkezzenek, a fizikai üzletek pedig december 24-én délelőtt még nyitva vannak a last minute ajándékok vagy ünnepi kellékek beszerzéséhez.

 Termékajánló:

Promóció

Novemberben a legnépszerűbb termékek toplistáját forgalom alapján egy automata kávéfőző vezette, de a top 10-ben helyet kapott még vezetéknélküli porszívó,  játékkonzol, szárítógép, mosógép, hűtőszekrény és tévé is. A termékkategóriákat nézve a tévék, okostelefonok és elöltöltős mosógépek vezettek, az online vásárlások listáján pedig a hűtők jöttek fel a második helyre. Összességében a Black November során éves szinten több mint 16 százalékkal nőtt az Euronics forgalma és 10 százalékkal emelkedett az átlagos kosárérték is, ráadásul 2023 novembere eddig a legjobb novemberünk volt, azaz a lehető legmagasabb bázisról sikerült növekednünk idén is.

Azurák Zsolt

Euronics chief commercial officer

  További rovatainkból:

Karácsonyi tervek

Karácsonyi tervek

A magyarok idén több mint 100 000 forintot terveznek karácsonyi ajándékokra költeni. Ez derül ki az Alza októberi felméréséből. Saját kérdőíves...

Toshiba háztartási gépek

Toshiba háztartási gépek

Videók - Toshiba háztartási gépekMegérkeztek Magyarországra a Toshiba háztartási gépek. A márka induló választékéban többek között fejlett...

Konyhakiállítás 2022

Konyhakiállítás 2022

Videók - Konyhakiállítás 2022 Idén 12. alkalommal került sor a legjelentősebb konyha tematikájú rendezvényre. A Konyhakiállítás 2022 számára a...

TOVÁBBI CIKKEINK A ROVATBÓL:

Láthatatlan Terhelés Mutató

Láthatatlan Terhelés Mutató

A Samsung friss kutatása kimutatta, hogy az európaiak csaknem ugyanannyi időt töltenek a háztartási feladatok megoldásán való gondolkodással, mint...

Ki fizet a végén?

Ki fizet a végén?

A logisztika minden gyártó működésében számot tevő kiadásnak számít, így aztán a szállítmányozásban bekövetkező árváltozások komoly hatással vannak...

Nők a műszaki szakmában

Nők a műszaki szakmában

A vezetők kevésbé ismerik el a nők munkáját a műszaki-technológiai szektorban, és a férfi munkatársak véleménye is nehezíti előre jutásukat –...

Játékot dobott piacra a Beko

Játékot dobott piacra a Beko

November 23.-tól érhető el világszerte a Beko „Domino: The Little One” névre hallgató kalandjátéka. Bár a Beko márkától nem idegen a...

Hisense nagygépekben is

Hisense nagygépekben is

A kínai Hisense 2018-ban vásárolta fel a szlovén Gorenjét, és mint minden fúzió kapcsán az elsődleges kérdés ennél az akvizíciónál is az volt, hogy...

Share This
rededitions
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Adatvédelmi tájékoztató