A realme a világ egyik legdinamikusabban fejlődő okostelefon márkája. A céget mindössze négy éve, 2018-ban alapították, de Ázsiban már meghatározó piaci szereplőnek számít. Ismertsége és népszerűsége pedig az európai piacokon is egyre nagyobb.
Bár az eredmények magukért beszélnek, nagyon mégsem lehet ezen csodálkozni. A márka a fiatalokat tekinti első számú közönségének és prémium specifikációkkal rendelkező, kiváló minőségű, trendteremtő kivitelezésű technológiai eszközökkel, és nem utolsó sorban remek ár-érték aránnyal próbálja őket megszólítani. Meglehetősen sikeresen. Ráadásul a cég 2020-tól okostelefonok mellett már IoT termékeket is forgalmaz és a márka kínálatába olyan készülékek is bekerültek, mint például fülhallgatók, okosórák, vagy éppen okosotthon eszközök. Ugyanakkor a cég nem csak az innovációra koncentrál, hanem a folyamatos expanziót is szem előtt tartja. Az első realme Store 2020 augusztusában nyílt meg Indiában. Madhav Sheth, a vállalat vezérigazgatója 2021-ben pedig már azt jelentette be, hogy további 300 exkluzív üzlet megnyitását tervezik az idei év végéig. A GT 2 széria idén márciusi bevezetése kapcsán a márka számos európai nagyvárosban úgynevezett „Pop-Up Store”-okkal is megjelent, így Kölnben, Párizsban és Madridban is.
A budapesti üzlet viszont a realme első hivatalos európai márkaboltjaként vonul majd be a cég történelmébe, ahol a brand teljes regionális termékpalettája megtekinthető és kipróbálható lesz. Mivel a hazai üzlet a cég európai jelenlétének fontos mérföldköve, várhatóan igen magas beosztású vezetők is tiszteletüket teszik majd a megnyitón. Ahogyan az is elég valószínű, hogy komoly nyitási akciók, nyereményjátékok és változatos programok is a részét képezik a realme Store debütálásának. A pontos dátumot egyelőre még nem tudni, de a helyszín már ismert, a budapesti Lurdy bevásárlóközpont ad majd helyet a realme üzletnek.
További rovatainkból:
A vonzó technológia
Az indukciós főzőlapok bár egyre népszerűbbek, még mindig akadnak olyan fogyasztók, akik nem szívesen választják ezt a technológiát. A leggyakoribb...
Nem kell túllihegni, vagy mégis? – Termékválogatás hajszárítókból
A hajszárító-vásárlást a legtöbb fogyasztónál nem előzi meg különösebb mérlegelés, és leginkább csak a készülék ára, esetleg színe és formája...
Teljesség feketében
A Miele új TwoInOne főzőlap BlackPerfection (KMDA 7676 BlackPerfection) főzőlapja teljesen fekete színben készül, kikapcsolt állapotban csak a...
Thomas, a porszívó
A Thomas új akkumulátoros nedves porszívója, az Aqua FloorCleaner Cordless porszívózik, felmos és még szárítani is képes. A kéttartályos technológia...
















