Az eMAG és Extreme Digital fúziója utolsó fázisához érkezett, amelynek eredményeként a hivatalos megfogalmazás szerint az Extreme Digital az eMag oldalára költözik. A gyakorlatban ez viszont azt jelenti, hogy előbbi önálló piaci szereplőként tulajdonképpen megszűnik. Ez elsősorban a vásárlóknak lehet újdonság, bár tavaly ősztől azért ők is sejthették, hogy az „együtt fejlődés” valami hasonlóban csúcsosodik majd ki. A két cég belső folyamatainak összehangolása viszont egyáltalán nem új, gyakorlatilag a fúzió 2018-as bejelentése óta ebbe az irányba haladt a két vállalat működése. Azonban az időzítés mindenképpen érdekes. A 2021-es első közös eMAG Extreme Digital Black Friday akciót nem sokkal előzte meg, hogy napvilágot látott a hír, miszerint az Allegro megvásárolja a Mall Groupot. A májustól egyesülő online felületek pedig az említett akvizíció véglegesítéséről szóló hírek megjelenése után nem sokkal vált aktuálissá. Bár lehet, hogy mindez csupán véletlen.
További rovatainkból:
A vonzó technológia
Az indukciós főzőlapok bár egyre népszerűbbek, még mindig akadnak olyan fogyasztók, akik nem szívesen választják ezt a technológiát. A leggyakoribb...
Nem kell túllihegni, vagy mégis? – Termékválogatás hajszárítókból
A hajszárító-vásárlást a legtöbb fogyasztónál nem előzi meg különösebb mérlegelés, és leginkább csak a készülék ára, esetleg színe és formája...
Teljesség feketében
A Miele új TwoInOne főzőlap BlackPerfection (KMDA 7676 BlackPerfection) főzőlapja teljesen fekete színben készül, kikapcsolt állapotban csak a...
Thomas, a porszívó
A Thomas új akkumulátoros nedves porszívója, az Aqua FloorCleaner Cordless porszívózik, felmos és még szárítani is képes. A kéttartályos technológia...

















