Üzletet nyit a Meta

2022. május 05.
liebherr_maruca_produktionsjubilaeum

Májusban nyílik a Meta első fizikai üzlete Kaliforniában, ahol a cég közlése szerint a vállalat hardvertermékeit ismerhetik meg és próbálhatják ki a vásárlók. Az már a bejelentésből is látszik, hogy a viszonylag kicsi, nagyjából 140 négyzetméteres Meta Store elsődleges célja funkcióját tekintve nem egy értékesítési pont, hanem sokkal inkább egy bemutatóterem létrehozása a fizikai világban. A dolog pikantériáját az adja, hogy a Metaverzum, a digitális létezés koncepcióját zászlójára tűző, szinte korlátlan online eléréssel rendelkező cég a fizikai térben is szükségesnek tartja a kapcsolattartást potenciális fogyasztóival. A bolt kialakítása, mint például az interaktív, faltól falig ívelt LED-képernyőfal, illetve a termékek kipróbálását kontextusba helyező szolgáltatások egyik oldalról arra hivatottak, hogy az emberek megtapasztalják, érezzék és alaposabban megismerjék a termékek nyújtotta lehetőségeket. Másik oldalról viszont a Meta Store feladata az is, hogy információkat gyűjtsön és ismereteket szerezzen a vásárlók elvárásait illetően, ami a jövőbeli kiskereskedelmi stratégia alapját jelenthetik a vállalat számára.

További rovatainkból:

LG a fürdőszobában is

LG a fürdőszobában is

Az LG mosógépeivel, szárítógépeivel és mosó-szárító készülékeivel eddig is jelen volt a fürdőszobákban. Most azonban egy teljesen új területre is...

További híreink

Sikeres első negyedévet zárt az LG

Sikeres első negyedévet zárt az LG

Az LG Electronics Inc. (LG) 2024 első negyedévében 21,09 ezer milliárd dél-koreai von konszolidált árbevételt és 1,33 ezer milliárd von működési...

Elfogadták

Elfogadták

Az Európai Parlament idén április 23-án elfogadta azokat az új szabályokat (ESPR), amelyek az EU-ban forgalmazott termékek újrafelhasználhatóságát,...

Szűkülő piacon bővül a Pepita.hu

Szűkülő piacon bővül a Pepita.hu

Dorcsinecz József, , a Pepita Group Zrt. vezérigazgatója A Pepita.hu tulajdonosa, a Pepita Group Zrt. sikeres negyedévet zárt: az eladott termékek...

Újra LikeABosch kampány

Újra LikeABosch kampány

A Bosch stratégiai célkitűzései közé tartozik a bolygó védelme, így a vállalat úttörő szerepet vállal a klímavédelem területén, mind a gyártás, mind...

Változtak a jótállási szabályok

Változtak a jótállási szabályok

A Magyar Közlönyben megjelentek szerint változott az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló kormányrendelet, a...

Bizony A

Bizony A

A néhány éve megváltozott energiacímke a fagyasztók esetében valósította meg leginkább azt a célkitűzést, hogy a jelölések a technológiai fejlődés...

További rovatainkból:

Share This
rededitions
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Adatvédelmi tájékoztató