Májusban nyílik a Meta első fizikai üzlete Kaliforniában, ahol a cég közlése szerint a vállalat hardvertermékeit ismerhetik meg és próbálhatják ki a vásárlók. Az már a bejelentésből is látszik, hogy a viszonylag kicsi, nagyjából 140 négyzetméteres Meta Store elsődleges célja funkcióját tekintve nem egy értékesítési pont, hanem sokkal inkább egy bemutatóterem létrehozása a fizikai világban. A dolog pikantériáját az adja, hogy a Metaverzum, a digitális létezés koncepcióját zászlójára tűző, szinte korlátlan online eléréssel rendelkező cég a fizikai térben is szükségesnek tartja a kapcsolattartást potenciális fogyasztóival. A bolt kialakítása, mint például az interaktív, faltól falig ívelt LED-képernyőfal, illetve a termékek kipróbálását kontextusba helyező szolgáltatások egyik oldalról arra hivatottak, hogy az emberek megtapasztalják, érezzék és alaposabban megismerjék a termékek nyújtotta lehetőségeket. Másik oldalról viszont a Meta Store feladata az is, hogy információkat gyűjtsön és ismereteket szerezzen a vásárlók elvárásait illetően, ami a jövőbeli kiskereskedelmi stratégia alapját jelenthetik a vállalat számára.
További rovatainkból:
Keskenyebb és kevesebb
A keskeny kivitelben készülő mosogatógépek elviekben csak méretben különböznek a normál szélességű modellektől. A gyakorlatban azonban bizonyos...
Hatékonyság és komfort a mosogatásban
Mint minden háztartási nagygép, a mosogatógép esetében is számottevő különbségek lehetnek az egyes típusok között. A leírásokban leggyakrabban a...
Nagyon, kicsi, nagyon könnyű, nagyon jó
Az új Panasonic objektív, a LUMIX S 28-200mm mindössze 413 grammot nyom teljes hossza pedig 93,4 mm. A kompakt modell nagy felbontást, kiemelkedő...
LG a fürdőszobában is
Az LG mosógépeivel, szárítógépeivel és mosó-szárító készülékeivel eddig is jelen volt a fürdőszobákban. Most azonban egy teljesen új területre is...

















